کد خبر : 2059667 | 14 مرداد 1403 ساعت 11:48 | 23.2K بازدید | 63 دیدگاه

شوق ستاره بارسا: با گلزنی به رئال به آسمان رفتم

پائو ویکتور از این که توانسته است در دیدار برابر رئال مادرید دبل کند بسیار خوشحال است.

شوق ستاره بارسا: با گلزنی به رئال به آسمان رفتم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا نیمه شب گذشته به وقت ایران در دیداری دوستانه در تور پیش فصل آمریکا روبه‌روی رئال مادرید به میدان رفت و موفق شد با دو گلی که پائو ویکتور به ثمر رساند با نتیجه ۱-۲ برابر این تیم به پیروزی برسد.

ویکتور ستاره بی‌چون و چرای تیمش در دیدار برابر رئال مادرید بود و موفق شد هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم دروازه تیبو کورتوا را باز کند و نقش مهمی را در کسب این پیروزی ارزشمند برای تیمش ایفا کرد، بازیکنی که حالا بسیاری از او صحبت می‌کنند و آماده است که به ستاره جوان دیگری در پیراهن بارسا تبدیل شود.

2061353

این بازیکن پس از پایان بازی جایزه بهترین بازیکن زمین را هم دریافت کرد و از این که توانسته بود در چنین بازی مهمی عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشته باشد بسیار خوشحال بود. او در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «دو گلی که برابر رئال مادرید زدم فوق‌العاده بود. این خاطره‌ای است که تا آخر عمرم به یاد خواهم داشت. من بسیار خوشحال هستم.

این که چنین هواداران خوبی داریم امتیاز مهمی به سود ما خواهد بود. آنها همیشه از ما حمایت کردند و نقش مهمی را در پیروزی‌های بارسا داشتند. من دوست دارم که این پیروزی را به هواداران بارسا تقدیم کنم. آنها شایسته این خوشحالی و کسب این نتایج خوب برابر حریفان هستند.

این رویایی است که برای من به واقعیت تبدیل شده است. احساس می‌کنم که الان در آسمان‌ها هستم. از والدین و خانواده و دوستانم ممنون هستم. آنها از وقتی که من بچه بودم همیشه حمایتم کردند و کنارم بودند. درخشش من در بارسا رویای آنها هم بود. امیدوارم که این شروع اتفاقی بزرگ باشد اما در حال حاضر فقط به تمرین بعدی و بازی دوستانه بعدی فکر می‌کنم.»

دیدگاه‌ها