کد خبر : 2059661 | 14 مرداد 1403 ساعت 11:31 | 14.8K بازدید | 13 دیدگاه

اشلوت: شانس آوردیم که یونایتد را بردیم

آرنه اشلوت می‌گوید منچستریونایتد این فرصت را داشت که مانع از پیروزی لیورپول در دیدار دوستانه در تور آمریکا شود.

اشلوت: شانس آوردیم که یونایتد را بردیم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در حال حاضر در کشور آمریکا و مشغول برگزاری تور پیش فصل است و نیمه شب گذشته به وقت ایران در دیداری دوستانه روبه‌روی منچستریونایتد به میدان رفت و موفق شد با سه گل این تیم را شکست دهد تا بردی دیگر را هم به دست آورده باشد.

آرنه اشلوت که به‌عنوان جانشین یورگن کلوپ روی نیمکت لیورپول نشسته موفق شده است اعتماد هوادارانی را که از جدایی این مربی آلمانی نگران و مضطرب بودند جلب کند و حالا همه منتظر تماشای درخشش این تیم در رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر انگلیس و قرار گرفتن آنها در جمع مدعیان هستند.

این مربی هلندی پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما از این نتیجه بسیار خوشحال هستیم. توانستیم گل‌های بسیار خوبی را برابر یونایتد به ثمر برسانیم. همه بازیکنان من در این دیدار عملکرد خوبی داشتند و من از سبک بازی و شرایطی که پیش رفت بسیار راضی هستم.»

سرمربی جدید لیورپول در پاسخ به سوالی درباره نقاط ضعف تیمش گفت: «فکر می‌کنم که ما نتوانستیم کنترلی که می‌خواستیم را روی بازی داشته باشیم چون یونایتد بارها و بارها دروازه ما را تهدید کرد و این نکته مهمی است که باید برای پیشرفت و بهبودش تلاش کنیم. این پیروزی ۰-۳ برای ما به دست آمد اما نتیجه می‌توانست کاملا متفاوت باشد و صادقانه باید مراقب چنین اتفاقاتی باشیم. »

دیدگاه‌ها