کد خبر : 2059647 | 14 مرداد 1403 ساعت 10:57 | 16.5K بازدید | 55 دیدگاه

تن‌هاخ: به لیورپول باختیم اما عالی بودیم

اریک تن‌هاخ معتقد است که تیمش عملکرد بسیار خوبی را در دیدار برابر لیورپول به نمایش گذاشته است.

تن‌هاخ: به لیورپول باختیم اما عالی بودیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در ادامه برگزاری تور پیش فصلش در آمریکا نیمه شب گذشته به وقت ایران در دیدار دوستانه مقابل لیورپول به میدان رفت و با سه گلی که برابر این تیم دریافت کرد، بازی را به این حریف سنتی‌اش واگذار کرد.

اریک تن‌هاخ پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «احساسات متناقضی درباره این بازی داریم. فکر می‌کنم که نکات مثبت زیادی داشت اما اینکه به این راحتی گل می‌خوریم مسلما باعث خوشحالی ما نمی‌شود. البته که لیورپول تیم بسیار خوبی است و آنها بسیار هجومی هستند توانایی گلزنی زیادی دارند، پس ما خیلی خوب کار کردیم. اما در نهایت از این سبک گل خوردن راضی نیستیم.

همانطور که پیش از این هم گفتم در این بازی نکات مثبتی را از تیم دیدیم. این که بتوانیم گل اول به ثمر برسانیم همیشه بسیار مهم است. فکر می‌کنم که لیورپول در این دیدار خیلی خوب بازی کرد اما در عین حال توانست از فرصت‌هایی که داشت استفاده کند و موثر ظاهر شود.»

او در پاسخ به سوالی درباره نگرانی از این شکست گفت: «همه اعضای این گروه کار بسیار خوبی را پیش بردند. پایان یک تور همیشه بسیار دشوار است اما ما از تلاشی که همه بازیکنان در زمین به نمایش گذاشتن راضی هستیم. در کنار هم قرار گرفتیم و سعی کردیم سبک بازی مشخصی را به نمایش بگذاریم و حالا باید به انگلیس برگردیم و ریکاوری خوبی را انجام دهیم چون روزهای سختی داشتیم.

خصوصا چند روز آخر بسیار دشوار بود و در نهایت هم این بازی سخت را پشت سر گذاشتیم اما چیزهای بسیاری درباره این تیم یاد گرفتیم. حالا باید ریکاوری کنیم و سپس خودمان را برای بازی بعدی که برابر منچسترسیتی است و بازی بزرگ و مهمی برای ما خواهد بود آماده خواهیم کرد.»

دیدگاه‌ها