کد خبر : 2059642 | 14 مرداد 1403 ساعت 10:33 | 38.9K بازدید | 240 دیدگاه

ادعای آنچلوتی: باختن به بارسا برای ما مهم نیست!

کارلو آنچلوتی می‌گوید نتایج دیدارهای دوستانه در تور پیش فصل اهمیتی برای رئال مادرید ندارد.

ادعای آنچلوتی: باختن به بارسا برای ما مهم نیست!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید مانند چند سال اخیر برای برگزاری تور پیشواز راهی کشور آمریکا شده و نیمه شب گذشته در دیداری دوستانه مقابل بارسلونا به میدان رفت و این بازی را با نتیجه ۱-۲ به حریف قدیمی‌اش در اسپانیا واگذار کرد تا سنت چند ساله را همچنان حفظ کرده باشد.

کارلو آنچلوتی پس از پایان این بازی برای پاسخ دادن به سوالات خبرنگاران در نشست خبری حاضر شد.

باخت برابر بارسلونا: نگران این شکست نیستیم و برایمان اهمیت زیادی هم ندارد. در حال حاضر روی تاکتیک یا چنین مواردی کار نمی‌کنیم و سعی در بهبود شرایط فیزیکی بازیکنان برای فصلی طولانی داریم. هدف ما در حال حاضر این است که بازیکنان فرصت بازی داشته باشند و به مسائل فنی فکر نمی‌کنیم. فقط می‌خواهیم بازیکنان در شرایط خوبی قرار بگیرند. تاکتیک‌ها را از هفتم آگوست بررسی خواهیم کرد.

ناراحتی از شکست: در حالی در این بازی شکست خوردیم که بازیکنان عملکرد خوبی داشتند. ما به این روند ادامه خواهیم داد تا بتوانیم خودمان را برای فصل پیش رو آماده کنیم. باید به‌خاطر داشته باشیم که هنوز همه بازیکنان را در اختیار نداریم. از این که در این دو بازی شکست خوردیم دیوانه نخواهیم شد. مهم فقط تمرینات در پیش فصل است، نه نتیجه.

شرایط وینیسیوس جونیور و لوکا مودریچ: وینی در شرایط بسیار خوبی به تیم برگشته است چون در طول تابستان مشغول تمرین بود. او نیازی به تمرینات خاصی برای پیش فصل نداشت. صادقانه باید بگویم که مودریچ هم مثل همیشه در شرایط فیزیکی خوبی قرار دارد.

انتخاب لونین و کورتوا برای بازی چلسی: در بازی برابر چلسی هم قرار است تیبو کورتوا در دروازه ما به میدان برود. ببینیم چه اتفاقاتی پیش خواهد آمد.

دیدگاه‌ها