کد خبر : 2059641 | 14 مرداد 1403 ساعت 10:26 | 33.8K بازدید | 8 دیدگاه

بازگشت یک ورزشگاه دیگر تهران به لیگ برتر

ورزشگاه شهدای شهر قدس نیز برای استفاده تیم‌های لیگ برتری به زودی آماده خواهد شد.

بازگشت یک ورزشگاه دیگر تهران به لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه شهدای شهرقدس که تا چند سال قبل میزبان دیدارهای پیکان تهران در لیگ برتر بود، مدتی به‌خاطر ایرادهایی که مخصوصا در بخش چمن داشت، از چرخه کنار رفت. حالا اما با توجه به عدم امکان میزبانی در ورزشگاه پاس قوامین، ورزشگاه جنوب غرب تهران دوباره به لیگ برتر برمی‌گردد.

با توجه به آماده نبودن ورزشگاه شهید نصیری یزد، چادرملو اردکان دیدارهای خانگی خود را فعلا قرار است در شهرقدس انجام بدهد. همچنین این ورزشگاه محل میزبانی تیم هوادار تهران نیز خواهد بود.

از این رو اقدامات لازم برای آماده‌سازی ورزشگاه شهرقدس تا شروع مسابقات صورت گرفته و این ورزشگاه که مدت زیادی هم از افتتاح آن نمی‌گذرد دوباره به چرخه لیگ برگردد.

چمن ورزشگاه شهرقدس آماده شده و مشکلی برای بازی و میزبانی ندارد. عمده مشکلات این ورزشگاه به نور آن برمی‌گردد که پروژکتورهای لازم خریداری شده و باید با نصب آن لوکس نور افزایش یابد. همچنین پیست اطراف ورزشگاه نیز باید مسطح شود که این مسئله نیز به‌زودی صورت می‌گیرد.

گیت‌های الکترونیکی جدیدی نیز سفارش داده شده تا تعداد گیت‌ها افزایش یابد و مشکلی از این بابت هم وجود نداشته باشد. ضمن اینکه سرویس‌های بهداشتی ورزشگاه هم در حال تکمیل است.

به نظر می‌رسد ورزشگاه شهرقدس تا چند روز دیگر آماده میزبانی از رقابت‌های لیگ برتر شود و شاهد میزبانی هوادار از خیبر خرم‌آباد در هفته اول لیگ در این ورزشگاه باشیم.

دیدگاه‌ها