کد خبر : 2059640 | 14 مرداد 1403 ساعت 10:21 | 26.8K بازدید | 122 دیدگاه

فلیک: ال‌کلاسیکو همیشه ال‌کلاسیکو است!

هانسی فلیک می‌گوید حتی ال‌کلاسیکوی پیش فصل هم از اهمیت زیادی برای بارسلونا برخوردار است.

فلیک: ال‌کلاسیکو همیشه ال‌کلاسیکو است!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا نیمه شب گذشته به وقت ایران در دیداری دوستانه در تور پیش فصل در کشور آمریکا مقابل رئال مادرید به میدان رفت و موفق شد به رسم ال‌کلاسیکوهای پیش فصل چند سال اخیر در این دیدار هم با نتیجه ۱-۲ حریف قدیمی را از سر راه بردارد.

هانسی فلیک پس از پایان این بازی در نشست خبری حاضر شد و به سوالاتی که خبرنگاران از او داشتند پاسخ داد.

پیروزی برابر رئال مادرید: ما می‌دانستیم که با وجود این که این بازی در تور پیش فصل است اما ال‌کلاسیکو همیشه از اهمیت خاصی برخوردار است. من به بازیکنانم گفته بودم که ما دوست داریم پیشرفت آنها را در زمین به نسبت بازی برابر سیتی ببینیم و فکر می‌کنم این همان اتفاقی بود که رخ داد. ما فوق‌العاده بودیم.

نیاز به پیشرفت بیشتر: در بعضی از موقعیت‌ها بیش از حد عقب‌نشینی کردیم و بازیکن حریف که صاحب توپ بود را به درستی پرس نکردیم. ما باید این توانایی را داشته باشیم که در تمام ۹۰ دقیقه بتوانیم حریف را پرس کنیم. باید تمرکزمان را روی بهبود این مشکل بگذاریم تا بتوانیم شرایط را بهتر کنیم.

پائو ویکتور: همه عملکرد او را در زمین دیدیم. دو بازی و سه گل. او خیلی خوب بوده است. ویکتور می‌داند که باید چطور گل بزند و به همین دلیل مهاجم بسیار خوبی به حساب می‌آید. در تیم اول بارسلونا به روی بازیکنان جوان همیشه باز است.

استفاده از بازیکنان جوان در تور پیش فصل: ما بازیکنانی داریم که ۱۶، ۱۷ یا ۱۸ ساله هستند. این فوق‌العاده است. این موقعیت خوبی برای آنهاست که نشان دهند توانایی انجام چه کارهایی را دارند و اعتماد ما را برای طول فصل جلب کنند.

دیدگاه‌ها