کد خبر : 2059639 | 14 مرداد 1403 ساعت 10:20 | 11.2K بازدید | 17 دیدگاه

ادعای مارسکا: ما حریف سیتی هستیم!

انزو مارسکا از عملکرد بازیکنانش در دیدار دوستانه برابر منچسترسیتی بسیار راضی است.

ادعای مارسکا: ما حریف سیتی هستیم!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی بامداد یکشنبه در دیداری دوستانه در تور پیش فصلش در آمریکا مقابل منچسترسیتی قرار گرفت و در یک بازی پر گل با نتیجه ۲-۴ برابر حریف قدرتمند انگلیسی شکست خورد.

انزو مارسکا پس از پایان این بازی در نشست خبری حاضر شد و با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

شکست برابر سیتی: صادقانه باید بگویم که این بازی بسیار عجیب بود. ما برنامه مشخصی برای این بازی داشتیم و می‌دانستیم که چطور باید حمله و دفاع کنیم. تیم من جدای از ۵ دقیقه اول که دو گل دریافت کردیم بسیار خوب بازی کرد.

سبک بازی: هیچ تردیدی درباره پیشرفت تیمم در شرایط فعلی ندارم. سال‌ها است که سیتی را به خوبی می‌شناسم و می‌دانم که آنها حتی در دیدارهای دوستانه هم حاضر نیستند مالکیت توپ و میدان را از دست بدهند اما به‌خاطر نمی‌آورم که در نیمه اول توانسته باشند پنج یا شش پاس متوالی ارسال کنند و نشان داریم که حریف این تیم هستیم. بنابراین این اتفاق خوبی است.

شرایط زمین: گاهی وقتی حرفی می‌زنیم به نظر می‌رسد که در حال توجیه هستیم. اما شرایط زمین واقعا خوب نبود. سرعت توپ در چنین زمین‌هایی کم می‌شود. اما ما هم باید چیزهایی را یاد بگیریم و بدانیم که وقتی یک گل دریافت کردیم نباید اجازه دهیم که گل دوم بلافاصله وارد دروازه ما شود. پس از دریافت گل اول زمان آن است که قدرتمندتر باشیم، نه این که گل بعدی را هم بخوریم.

رحیم استرلینگ: پست مناسب برای استرلینگ وینگر است. من او را در پست دیگری نمی‌بینم. او بدون شک یکی از مهم‌ترین بازیکنان ما است.

شرایط تیم: نگرانی خاصی ندارم چون ما نیاز به زمان داریم. وقتی گلی دریافت می‌کنید باید با هم صحبت کنید و سازمان‌دهی بیشتری داشته باشید. پس از گل دوم ریس جیمز را به کنار زمین صدا زدم و به او گفتم که کار ما تازه شروع شده است.

دیدگاه‌ها