کد خبر : 2059636 | 14 مرداد 1403 ساعت 09:48 | 24K بازدید | 8 دیدگاه

المپیک پاریس نقطه پایان دو ستاره والیبال جهان

دو بازیکن با سابقه صربستان از تیم ملی والیبال این کشور خداحافظی کردند.

المپیک پاریس نقطه پایان دو ستاره والیبال جهان

به گزارش "ورزش سه"، پس از آنکه تیم ملی والیبال صربستان نتوانست راهی مرحله یک‌چهارم نهایی المپیک پاریس بشود، دو بازیکن با سابقه این تیم از دنیای مسابقات ملی خداحافظی کردند.

الکساندر آتاناسویچ، قطر پاسور سی و چهار ساله این تیم که از سال ۲۰۱۰ در تیم صربستان بازی می‌کرد، پس از چهارده سال حضور در این تیم، دیشب همان‌طور که از قبل اعلام کرده بود، از تیم ملی والیبال صربستان اعلام بازنشستگی کرد. آتاناسویچ که جانشین ایوان میلکوویچ در تیم ملی والیبال صربستان شده بود، توانست با تیم ملی والیبال کشورش قهرمان اروپا شود و دو بار حضور در المپیک را تجربه کند. او در بازی آخر خود در برابر کانادا، امتیازآور تیمش بود تا با خاطره‌ای خوش از تیم خداحافظی کند.

همچنین مارکو پودراشچانین، سرعتی‌زن صربستان که سی و هفت سال سن دارد، پس از نوزده سال حضور بی‌وقفه در تیم ملی والیبال بزرگسالان صربستان، دیشب برای همیشه از تیم ملی والیبال صربستان کنار رفت. پودراشچانین سابقه هم‌بازی بودن با نیکولا گربیچ، سرمربی حال حاضر لهستان، در تیم ملی والیبال صربستان را داشت و از او پاس‌های زیادی گرفته است.

پودراشچانین سه المپیک و پنج قهرمانی جهان را با صربستان تجربه کرده بود و برنز قهرمانی جهان و قهرمانی اروپا بزرگ‌ترین افتخار او با این تیم بوده است.

دیدگاه‌ها