کد خبر : 2059635 | 14 مرداد 1403 ساعت 09:46 | 15.3K بازدید | 28 دیدگاه

حمایت پپ از سرمربی چلسی: عالی است!

پپ گواردیولا پس از پیروزی برابر چلسی از عملکرد انزو مارسکا تمجید کرد.

حمایت پپ از سرمربی چلسی: عالی است!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی بامداد یکشنبه در دیداری دوستانه در تور پیش فصل در کشور آمریکا مقابل چلسی به میدان رفت و موفق شد در یک بازی پر گل و جذاب با نتیجه ۲-۴ مقابل حریف به پیروزی برسد.

پپ گواردیولا پس از پایان این بازی در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

دلیل غیبت ادرسون: او کمی احساس درد در ناحیه عضلاتش داشت و به همین دلیل تصمیم گرفتیم که در این دیدار به او بازی ندهیم. ادرسون نتوانست از روز جمعه با ما تمرین کند اما امیدواریم که تا پایان این هفته آمادگی‌اش را به دست آورد.

خولین آلوارز: من مطمئن هستم که وقتی او به تمرینات سیتی برگردد به‌خاطر قهرمانی در رقابت‌های کوپا به همراه تیم ملی آرژانتین به او تبریک خواهم گفت و کارمان را با هم شروع می‌کنیم. او بازیکن سیتی است و من رویش حساب می‌کنم.

2060402

مذاکره آلوارز با اتلتیکو مادرید: صحبتی در این باره ندارم. او بازیکن ما است و به‌زودی باز خواهد گشت. وقتی برگردد او را در آغوش می‌گیرم و با هم صحبت خواهیم کرد.

شرایط بازیکنان: کالوین فیلیپس در طول تمرینات پیش فصل پیشرفت قابل توجهی داشت و ارلینگ هالند و جک گریلیش فوق‌العاده بودند. نیکو اوریلی و اسکار باب هر دو باورنکردنی ظاهر شدند.

آغاز فصل جدید: فصل جدید قرار است هفت روز دیگر آغاز شود و همه سالم و در امان هستند و ما توانستیم روحیه قدرتمندانه خودمان را برابر حریفانی دشوار نشان دهیم.

اشتباهات چلسی: این اتفاقات به‌خاطر شرایط زمین رخ می‌دهد. قرار نیست چنین اتفاقاتی در ورزشگاه استمفوردبریج تکرار شود. اجازه دهید بگویم که متوجه شدم که مارسکا قصد دارد چه کار خوبی در چلسی انجام دهد و بسیار دوستش داشتم. این حرف را فقط به‌خاطر این که او دوست من است نمی‌زنم.

دیدگاه‌ها