کد خبر : 2059634 | 14 مرداد 1403 ساعت 09:36 | 63.2K بازدید | 323 دیدگاه

ال‌کلاسیکوی پر دردسر: بارسا باز هم رئال را برد!

بارسلونا در دیداری دوستانه و جنجالی موفق شد با نتیجه ۱-۲ برابر رئال مادرید به پیروزی برسد.

ال‌کلاسیکوی پر دردسر: بارسا باز هم رئال را برد!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که در حال برگزاری اردوی پیش فصلش در کشور آمریکا است نیمه شب گذشته در دیداری دوستانه مقابل رئال مادرید به میدان رفت و موفق شد این حریف قدیمی را با نتیجه ۱-۲ شکست دهد تا بار دیگر برنده ال‌کلاسیکوی پیش فصل شده باشد.

این بازی در ساعت ۰۲:۳۰ نیمه شب به وقت ایران شروع شد اما پس از گذشت تنها ۹ دقیقه و به دلیل هشدارهایی که درباره وضعیت نه چندان مساعد آب و هوایی و بارش شدید باران و رعد و برق خطرناک داده شده بود داوران از بازیکنان خواستند که زمین را ترک کنند. تمامی تماشاگران هم فورا وررشگاه را تخلیه کردند.

ویدئو: 349053

مسئولان برگزاری این بازی تاکید داشتند که به محض فراهم شدن شرایط بازیکنان بار دیگر به زمین باز خواهند گشت و این دیدار برگزار می‌شود اما این اتفاق بیشتر از یک ساعت به طول انجامید تا بازیکنان در ساعت ۰۴:۰۰ بار دیگر در زمین حضور پیدا کردند و سوت ادامه بازی زده شد.

دو تیم در ادامه کار فرصتی‌هایی برای گلزنی داشتند اما این پائو ویکتور بود که توانست روی یک همکاری خوب با روبرت لواندوفسکی از فرصتی که به دست آورده بود استفاده کند و دروازه تیبو کورتوا را در دقیقه ۴۲ باز کند.

2062901

بازی در نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید و هانسی فلیک در ابتدای نیمه دوم سه تعویض را انجام داد تا فرصت بیشتری به همه بازیکنانش برای حضور در زمین داده باشد. اما باز هم این ویکتور بود که توانست در فاصله ۹ دقیقه پس از آغاز نیمه دوم گل دوم خودش و تیمش را وارد دروازه رئال مادرید کند.

بارسلونا پس از این گل باز هم موقعیت‌هایی برای باز کردن دروازه رئال داشت اما نتوانست از آنها استفاده کند و مربیان هر دو تیم دست به تعویض‌های متعددی زدند که ترکیب‌ها را به صورت کامل عوض کرد و بالاخره رئال موفق شد روی پاس آرداگولر و توسط نیکو پاز در  دقیقه ۸۲ این بازی موفق به گلزنی شود اما برای جبران خیلی دیر بود و آنها بار دیگر در تقابل برابر بارسلونا در رقابت‌های پیش فصل شکست خوردند.

2062902
2062904

دیدگاه‌ها