کد خبر : 2059632 | 14 مرداد 1403 ساعت 09:16 | 21.2K بازدید | 51 دیدگاه

لیورپول ۳-۰ یونایتد: تحقیر حتی در پیش فصل!

لیورپول در دیداری دوستانه برابر منچستریونایتد با نتیجه ۰-۳ برنده شد.

لیورپول ۳-۰ یونایتد: تحقیر حتی در پیش فصل!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول نیمه شب گذشته در دیداری دوستانه که در تور پیش فصل این تیم در آمریکا برگزار شد مقابل منچستریونایتد به میدان رفت و موفق شد با نتیجه‌ای قاطع و سه گلی که به ثمر رساند برابر این تیم به پیروزی برسد.

ویدئو: 349056

هر دو تیم هنوز منتظر بازگشت تمام ستاره‌هایشان از تعطیلات هستند اما بازیکنان بزرگی مانند محمد صلاح، میسون مونت، مارکوس رشفورد، دیوگو ژوتا و کاسمیرو در ترکیب تیم‌هایشان در این بازی حضور داشتند.

شاگردان آرنه اسلوت در این بازی خیلی زود موفق شدند دروازه حریف را باز کنند و در دقیقه ۱۰ توسط فابیو کاروالیو روی پاس ژوتا به گل اول دست پیدا کردند.

2062897

اما این پایان کار آنها در نیمه اول نبود و در دقیقه ۳۶ هم پاسی که محمد صلاح برای کورتیس جونز ارسال کرد باعث شد که او به خوبی از فرصتی که در اختیارش قرار گرفته بود استفاده کند و اختلاف را به دو گل برساند تا تیمش با خیالی آسوده راهی رختکن شود.

هر دو مربی در نیمه دوم تغییراتی در ترکیب تیمشان ایجاد کردند اما باز هم این لیورپول بود که موفق شد در دقیقه ۶۱ توسط سیمیکاس به گل برسد و بیشترین استفاده ممکن را از موقعیت‌هایی که به دست آورده بود بکند.

2062898

هر دو مربی پس از این گل تغییرات بسیاری را در ترکیب تیمشان ایجاد کردند تا تقریبا تمامی بازیکنان حاضر در ترکیب اصلی عوض شوند اما تلاش شیاطین سرخ برای جبران گل‌های خورده تاثیرگذار نبود و با وجود این که مالکیت توپ و میدان تقریبا برابر بود اما در نهایت لیورپول بود که موفق شد در بازی پیش فصل با سه گل برابر حریف به پیروزی برسد.

2062896

دیدگاه‌ها