کد خبر : 2059631 | 14 مرداد 1403 ساعت 09:13 | 13.8K بازدید | 3 دیدگاه

رسمی: بازگشت به خانه با هدف فتح آسیا

شهروز همایون‌فرمنش بازیکن فصل گذشته فولاد سیرجان به شهداب یزد پیوست.

رسمی: بازگشت به خانه با هدف فتح آسیا

به گزارش "ورزش سه"، شهروز همایون‌فرمنش، دریافت‌کننده قدرتی ملی‌پوش ایران، پس از یک فصل دوری به تیم والیبال شهداب یزد بازگشت. همایون‌فرمنش که در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ عضوی از تیم شهداب بود، در این مدت دو عنوان قهرمانی لیگ و یک عنوان سومی جام باشگاه‌های آسیا را کسب کرده بود. او با درخواست کادرفنی و پس از مذاکرات انجام‌شده از سوی مدیریت باشگاه، دوباره به خانه خود بازگشت و شماره ۱۰ تیم والیبال شهداب را در رقابت‌های فصل آینده بر تن خواهد کرد.

شهروز همایون‌فرمنش، فصل گذشته را در تیم فولاد سیرجان گذراند و توانست عنوان بهترین دریافت‌کننده قدرتی لیگ را از آن خود کند. این بازیکن با عملکردی بی‌نظیر، نشان داد که همچنان در اوج قرار دارد و می‌تواند برای هر تیمی یک بازیکن ارزشمند باشد.

2062895

تیم والیبال شهداب یزد با بازگشت شهروز همایون‌فرمنش، قصد دارد در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا و لیگ برتر، حضوری قدرتمند داشته باشد. مدیریت و کادرفنی تیم امیدوارند با تقویت ترکیب تیم و استفاده از تجربیات بازیکنانی همچون همایون‌فرمنش، بتوانند به موفقیت‌های بیشتری دست یابند و جایگاه خود را در سطح بالاتری از والیبال ایران و آسیا تثبیت کنند.

دیدگاه‌ها