کد خبر : 2059630 | 14 مرداد 1403 ساعت 09:03 | 25.1K بازدید | 31 دیدگاه

برد قاطع سیتی: آتش‌بازی هالند مقابل چلسی

منچسترسیتی در دیداری دوستانه موفق شد با نتیجه ۲-۴ برابر چلسی به پیروزی برسد.

برد قاطع سیتی: آتش‌بازی هالند مقابل چلسی

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی بامداد یکشنبه در دیداری دوستانه در اردوی پیش فصل این تیم که در کشور آمریکا در حال برگزاری است روبه‌روی چلسی به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۲-۴ برابر این تیم به پیروزی برسد.

ویدئو: 349052

شاگردان پپ گواردیولا که به‌زودی باید در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس مقابل آبی‌های لندن به میدان بروند خیلی زود در این بازی به گل رسیدند و موفق شدند در دقیقه چهارم این دیدار از روی. پنالتی و توسط ارلینگ هالند از حریف پیش بیفتند.

2062894

این ستاره نروژی که تعطیلات خوبی را با توجه به عدم حضور تیم ملی کشور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ پشت سر گذاشته توانست به فاصله یک دقیقه بعد گل دوم خودش و تیمش را وارد دروازه چلسی کند تا کار را برای انزو مارسکا بسیار سخت کرده باشد.

سیتی در ادامه نیمه اول فرصت‌های دیگری هم برای گلزنی داشت اما نتوانست به خوبی از آنها استفاده کند و بازی در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید و دو تیم راهی رختکن شدند.

2062890

اما تنها ۱۰ دقیقه از آغاز نیمه دوم گذشته بود که بار دیگر این سیتی بود که موفق شد توسط اسکار باب گل سومش را به ثمر برساند. این بار هم تنها یک دقیقه از گل زنی سیتی گذشته بود که بار دیگر هالند در دقیقه ۵۶ گل سوم خودش و چهارم تیمش را زد تا هت‌تریکش را کامل کرده باشد.

2062892

بازیکنان چلسی که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند سعی کردند گل‌های خورده را جبران کنند و رحیم استرلینگ موفق شد گل اول تیمش را بزند تا فاصله به سه گل برسد که جبرانش کار بسیار دشواری بود.

هر دو مربی در دقایق باقی مانده دست به تعویض‌های متعددی زدند و در حالی که تنها یک دقیقه تا پایان وقت قانونی بازی فرصت باقی مانده بود، نونی مادوئکه گل دوم چلسی را هم به ثمر رساند تا بازی با نتیجه ۲-۴ به سود سیتی به پایان برسد.

2062891

دیدگاه‌ها