کد خبر : 2059623 | 14 مرداد 1403 ساعت 01:58 | 21.5K بازدید | 21 دیدگاه

در شب داغ آویرو: پورتو قهرمانی را از اسپورتینگ دزدید!

پورتو در سوپرجام جذاب و هیجان‌انگیز پرتغال، اسپورتینگ لیسبون را با نتیجه ۴-۳ شکست داد.

در شب داغ آویرو: پورتو قهرمانی را از اسپورتینگ دزدید!

به گزارش "ورزش سه"، در وررزشگاه مونیسیپال دی آویرو، یک نمایش بزرگ از فوتبال به وقوع پیوست! اسپورتینگ لیسبون ابتدا با نتیجه ۳-۰ پیش افتاد، اما نتوانست این برتری را حفظ کند. پورتو هرگز تسلیم نشد و حتی در لحظاتی که همه چیز از دست رفته به نظر می‌رسید، به بازی ادامه داد و اولین جام فصل را به دست آورد. این بیست‌وچهارمین سوپرجام پورتو است.

در این بازی، اسپورتینگ با گل‌های گونکالو ایناسیو در دقیقه ۵، پدرو گونکالوس در دقیقه ۸ و جیووانی کوئندا در دقیقه ۲۴ پیش افتاد.

درحالی‌که همه از قهرمانی زودهنگام اسپورتینگ صحبت می‌کردند و در همان اواسط نیمه اول به فکر سوت پایان بازی و شکست سنگین پورتو بودند اما این تیم خیلی زود به بازی برگشت.

پورتو با گل‌های وندرسون گالنو در دقیقه ۲۸، نیکولاس گونزالس در دقیقه ۶۴، وندرسون گالنو در دقیقه ۶۶ و ایوان خایمه در دقیقه ۱۰۱ توانست نتیجه را به نفع خود تغییر دهد و پیروز شود.

2062878

سه گل اول پورتو در وقت‌های قانونی به ثمر رسیدند و باعث شد که سرنوشت تیم قهرمان به وقت‌های اضافه کشیده شود. در آنجا در حالی‌که هر دو تیم به شدت برای پیروزی تلاش می‌کردند، خایمه با گلش، هواداران پورتو را به هوا فرستاد.

2062879

دیدگاه‌ها