کد خبر : 2059619 | 14 مرداد 1403 ساعت 01:41 | 7.8K بازدید | 3 دیدگاه

تصمیم سخت رمزدیل: جنگیدن یا رفتن

آرون رمزدیل، دروازه‌بان آرسنال با چالش بزرگی در مورد آینده خود روبرو است. او باید تصمیم سختی بگیرد که آیا در آرسنال بماند و همچنان نیمکت‌نشین باشد یا برای حفظ جایگاه خود در تیم ملی انگلیس به دنبال تیم جدیدی بگردد.

تصمیم سخت رمزدیل: جنگیدن یا رفتن

به گزارش "ورزش سه"، ری پارلور، هافبک سابق آرسنال، به رمزدیل توصیه کرده است که تابستان امسال تصمیم مهمی در مورد ماندن یا رفتن از امارات بگیرد. انتظار می‌رود رمزدیل پس از خرید دائمی داوید رایا توسط آرسنال، دوباره به عنوان دروازه‌بان دوم تیم انتخاب شود.

رمزدیل فصل گذشته به عنوان دروازه‌بان اصلی آرسنال آغاز کرد اما پس از پیوستن رایا به صورت قرضی از برنتفورد، به سرعت جای خود را از دست داد. او پس از ورود رایا تنها دو بار دیگر در لیگ برتر بازی کرد که هر دو بازی مقابل برنتفورد بود زیرا رایا حق بازی نداشت. رمزدیل همچنین نتوانسته است جایگاه خود را به عنوان دروازه‌بان اصلی تیم ملی انگلیس از جردن پیکفورد پس بگیرد و در یورو 2024 به‌عنوان دروازه‌بان دوم بازی کرد.

پارلور در مصاحبه با میر اسپورت گفت: "وضعیت برای آرون سخت خواهد بود، زیرا او در تیم ملی انگلیس است و می‌خواهد فرصت بازی پیدا کند. او می‌خواهد فوتبال بازی کند و طعم بازی کردن هفته به هفته را با آرسنال چشیده است. فکر می‌کنم در این موقعیت باید تصمیمات بزرگی به عنوان یک بازیکن گرفت."

2062862

"قرارداد [رایا] بسته شد و واقعاً بد هم نبود، 25 میلیون پوند برای یک دروازه‌بان. اما حالا آرون باید تصمیم بزرگی در مورد آینده‌اش بگیرد، اینکه بماند و دوباره منتظر فرصت شود یا بگوید، "نگاه کن، وقت من در آرسنال تمام شده، اما من می‌خواهم اشتباه مردم و آرتتا را ثابت کنم و دروازه‌بان شماره یک انگلیس شوم." بنابراین فکر می‌کنم او جدا خواهد شد، زیرا علاقه‌مند است هر هفته بازی کند. رفتن او ناراحت‌کننده خواهد بود، اما گاهی باید به فکر خودتان باشید. اگر دو سال را از دست بدهید، در نهایت پشیمان خواهید شد. بنابراین فکر می‌کنم آرون باید با خانواده و باشگاه تصمیم بزرگی بگیرد. هر تیمی که برود، مطمئنم دروازه‌بان درجه یک خواهد بود."

در حال حاضر، انتقال قریب‌الوقوعی برای رمزدیل وجود ندارد و شایعات پیوستن او به تیم‌هایی مانند چلسی و نیوکاسل در ماه‌های اخیر کاهش یافته است. آرسنال همچنین امیدوار است 24 میلیون پوندی را که برای این دروازه‌بان سابق شفیلد یونایتد خرج کرده است، پس بگیرد. به این معنی که رمزدیل ممکن است فصل جدید را در آرسنال پشت سر رایا آغاز کند.

دیدگاه‌ها