کد خبر : 2059617 | 14 مرداد 1403 ساعت 01:31 | 14.9K بازدید | 11 دیدگاه

برزیل به آمریکا، آلمان و اسپانیا ملحق شد

ناکامی مطلق هروه رنار و زنان فرانسه!

تیم زنان برزیل در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های المپیک فرانسه را شکست داد و حریف اسپانیا در نیمه نهایی شد.

ناکامی مطلق هروه رنار و زنان فرانسه!

به گزارش "ورزش سه"، تیم زنان برزیل پس از پیروزی 1-0 مقابل فرانسه، حریف اسپانیا در نیمه‌نهایی مسابقات المپیک خواهد بود. در نیمه اول این بازی لورنا موفق شد ضربه پنالتی کرچاوی از فرانسه را مهار کند و گابی پورتیلیو هم در دقیقه 82 گل پیروزی را برای برزیل به ثمر رساند.

برزیل در نیمه دوم که به دلیل اتلاف وقت مداوم 20 دقیقه وقت اضافه داشت، موفق شد از برتری‌اش محافظت کند و در مقابل تیم میزبان نتوانست تاثیری روی نتیجه بازی داشته باشد.

ورزشگاه ولودروم در مارسی سه‌شنبه شب میزبان بازی اسپانیا و برزیل برای مشخص شدن یکی از فینالیست‌ها خواهد بود.

2062854

این دو تیم قدرتمند در مرحله گروهی مسابقات به مصاف هم رفته‌ بودند. اسپانیا در دیداری که با اخراج مارتا همراه بود، با نتیجه 2-0 پیروز شده بود.

مارتای برزیلی که ششمین المپیک خود را تجربه می‌کند و در حال حاضر دو مدال نقره این رقابت‌‌ها را در کارنامه دارد، با پایان یک جلسه محرومیت، می‌تواند دوباره به زمین برگردد.

همچنین کانادا، مدافع عنوان قهرمانی المپیک در رشته فوتبال زنان، با شکست مقابل آلمان در ضربات پنالتی (0-0، 4-2) در نیمه‌نهایی حضور نخواهد داشت. در دیگر بازی نیمه‌نهایی تیم آلمان روز سه‌شنبه از ساعت در لیون به مصاف آمریکا می‌رود. آمریکا هم با گل ترینیتی رودمن در وقت اضافه ژاپن را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و به این مرحله صعود کرد.

2062856
هروه رنار، نامزد هدایت تیم ملی ایران و سرمربی سابق تیم ملی عربستان در تلاشش با تیم زنان فرانسه کاملا ناکام بوده است.

مارتا بیش از بقیه برزیلی‌ها بابت برد امشب خوشحال است. او در بازی قبلی برزیل از زمین اخراج شد و با توجه به اینکه برزیل در آستانه حذف قرار گرفته بود، این تصور وجود داشت که ماجراجویی او در المپیک به پایان رسیده است. به همین دلیل او با اشک زمین بازی را ترک کرده بود و احساساتی شد.

با این حال او خوش شانس بود که برزیل به دلیل نتایجی که در دیگر رقابت‌ها رقم خورد به جام بازگشت و اکنون می‌تواند در نیمه‌نهایی برای تیمش به میدان برود.

دیدگاه‌ها