کد خبر : 2059615 | 14 مرداد 1403 ساعت 01:23 | 30.3K بازدید | 15 دیدگاه

موتا تأیید کرد: این ستاره‌ها جایی در یووه ندارند

تیاگو موتا، سرمربی یوونتوس، جدایی فدریکو کیه‌زا از این تیم را تأیید کرد.

موتا تأیید کرد: این ستاره‌ها جایی در یووه ندارند

به گزارش "ورزش سه"، تیاگو موتا تأیید کرد که تصمیم نهایی گرفته شده است و یوونتوس فدریکو کیه‌زا، تیاگو ژالو و هانس نیکولوزی کاویلیا را خواهد فروخت.

این سه بازیکن از ترکیب تیم برای بازی دوستانه با برست در استادیو آدریاتیکو در پسکارا کنار گذاشته شدند، جایی که گل‌های بانوی پیر توسط دوشان ولاهوویچ و دنیلو به ثمر رسید و دو تیم به تساوی ۲-۲ دست یافتند.

پیش از بازی گزارش شده بود که این سه بازیکن به دلیل قرار گرفتن در لیست آزاد از تیم کنار گذاشته شده‌اند و مربی پس از بازی این موضوع را کاملاً روشن کرد.

موتا گفت:«کیه‌زا به دلایل نقل و انتقالاتی کنار گذاشته شده، به جز فابیو میرِتی که مصدوم است، بقیه کسانی که از لیست بازی امشب خط خوردند نیز شرایطی مانند کیه‌زا دارند.ما با آنها بسیار واضح بوده‌ایم. آنها با استعداد هستند، اما باید تیم‌های دیگری پیدا کنند که در آنجا زمان بازی بیشتری داشته باشند.

2062851

در حالی که تیاگو ژالو و نیکولوزی کاویلیا احتمالاً برای کسب تجربه به صورت قرضی به تیم‌های دیگری می‌روند، کیه‌زا قراردادی دارد که در ژوئن ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد، بنابراین باید این تابستان فروخته شود تا از خطر از دست دادن او به عنوان بازیکن آزاد جلوگیری شود.

یوونتوس به همین دلیل قیمت درخواستی خود را به ۲۰ میلیون یورو کاهش داده است، اما هنوز هیچ باشگاهی به طور خاص علاقه‌ای به انجام این انتقال نشان نداده است.

رم تلاش کرده بود، اما کیه‌زا در تصمیمش تردید داشت و آنها تصمیم گرفتند ماتیاس سولِه، هم‌تیمی یوونتوسی او را جذب کنند.

دیدگاه‌ها