کد خبر : 2059611 | 14 مرداد 1403 ساعت 01:02 | 19.3K بازدید | 20 دیدگاه

اخراج نه: آرژانتینی‌ها از مربی‌شان حمایت می‌کنند

در حال حاضر برنامه فدراسیون فوتبال آرژانتین، حمایت از خاویر ماسکرانو، سرمربی تیم زیر ۲۳ ساله‌ها این کشور، است.

اخراج نه: آرژانتینی‌ها از مربی‌شان حمایت می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، پس از حذف در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل فرانسه، آینده خاویر ماسکرانو در تیم ملی آرژانتین مورد بحث قرار گرفته است. شکست هنوز تازه است و دردناک. تیم آرژانتین امید زیادی به کسب مدال در بازی‌های المپیک داشت و با توجه به موفقیت‌های اخیر در کوپا آمه‌ریکا، رویای کسب سومین مدال طلا را در سر داشتند. اما تیم زیر ۲۳ ساله‌های آرژانتین با فرانسه روبرو شد و از مسابقات حذف شد.

فدراسیون فوتبال آرژانتین از سال ۲۰۰۸ تاکنون پروژه‌ای برای حمایت از تیم زیر ۲۳ ساله‌ها نداشت، اما این بار تلاش کرد تا ماسکرانو بازیکنان مورد نیاز خود را برای مسابقات المپیک داشته باشد. با قطعی شدن حضور در المپیک، برنامه بزرگ‌تر شد و تیم با ترکیبی قوی به فرانسه رفت، شامل چهار قهرمان جهان و بازیکنان مهمی مانند رولی، اوتامندی، خولین آلوارز، اکی فرناندز، مدینا، زنون، بلتران، دیابلیتو اچورری و سیمئونه.

2062837

ماسکرانو پس از شکست ۱-۰ مقابل فرانسه احساسات خود را بیان کرد و گفت:«این چیزی جدید نیست که تجربه کردم. فوتبال این چیزها را دارد، ما شایسته باخت نبودیم اما دست خالی ماندیم.» او افزود:«به آینده فکر نمی‌کنم. به وضوح چندین بار سرم را به دیوار می‌کوبم، امیدوار بودیم به دور بعد برویم.»

در حال حاضر، فدراسیون فوتبال آرژانتین تصمیمی درباره آینده ماسکرانو نگرفته است و چیزی به صورت رسمی اعلام نشده است اما طبق گفته رسانه‌های آرژانتینی، فدراسیون قصد دارد از این مربی حمایت کند و در حال حاضر به قطع همکاری با او فکر نمی‌کند و تنها در صورتی این تصمیم تغییر خواهد کرد که در جلسات جدید با ماسکرانو، این مربی برنامه‌های دیگری داشته باشد.

دیدگاه‌ها