کد خبر : 2059610 | 14 مرداد 1403 ساعت 00:54 | 21.7K بازدید | 14 دیدگاه

ستاره سابق بارسا فقط به یووه فکر می‌کند

ژان کلر تودیبو مدافع سابق بارسلونا از فهرست تیم نیس برای بازی‌های پیش فصل کنار گذاشته شده است و همچنان منتظر انتقال به یوونتوس است.

ستاره سابق بارسا فقط به یووه فکر می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، تودیبو در بازی دوستانه نیس مقابل لچه ایتالیا غایب بود و مذاکرات باشگاه فرانسوی با یوونتوس برای فروش این مدافع 24 ساله ادامه دارد. تودیبو پیش از این نیز در بازی‌های دوستانه دیگر نیس حضور نداشت و فرصت آمادگی بدنی برای فصل آینده را از دست داده است.

نیس برای فروش تودیبو بیش از 35 میلیون یورو درخواست کرده است. این مبلغی است که وستهام پیش‌تر پیشنهاد داده بود اما تودیبو آن را رد کرد. یوونتوس نیز پیشنهاد مشابهی داده است اما خواهان انتقال قرضی با بند خرید یا با شرط بندی است که نیس با آن مخالف است.

2062836

بارسلونا همچنان 20 درصد از مبلغ فروش تودیبو را خواهد داشت و همین موضوع باعث شده تا نیس در مذاکرات سخت‌گیر باشد. منچستریونایتد نیز پیش از جلوگیری یوفا از این انتقال، به دنبال جذب تودیبو بود. وستهام همچنان علاقه‌مند به جذب این بازیکن است اما گفته می‌شود که تودیبو تنها به انتقال به یوونتوس علاقه دارد.

با توجه به اختلاف نظر نیس و یوونتوس بر سر ارزش تودیبو، آینده این مدافع در ماه پایانی نقل و انتقالات نامشخص است. قرارداد او هنوز سه سال دیگر اعتبار دارد و نیس تحت فشار برای فروش او نیست.

دیدگاه‌ها