کد خبر : 2059600 | 14 مرداد 1403 ساعت 09:37 | 10.3K بازدید | 10 دیدگاه

نگرانی مازیار بجاست، این تیم تضعیف شده است:

شمس‌آذر برنامه‌ای برای جانشینی ستاره‌هایش ندارد!

شمس‌آذر قزوین عملکرد ضعیفی در نقل و انتقالات داشته است.

شمس‌آذر برنامه‌ای برای جانشینی ستاره‌هایش ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال شمس آذر در فصل نقل و انتقالات شرایط عجیبی را پشت سرگذاشته و خبری از تقویت پدیده فصل گذشته لیگ برتر نیست و آنها مسیر نزولی را پیش گرفته اند.

امیرمسعود سرآبادانی، حسین گودرزی،سینا سعید‌فر، علیرضا جعفرپور، فراز امامعلی، محسن طرهانی و مصطفی احمدی بازیکنانی هستند که به طور قطعی از این تیم جدا شدند و عیسی مرادی به همراه محمدرضا رضایی در آستانه جدایی قرار دارند.

1973375

از بین بازیکنانی که جدا شدند امیرمسعود سرآبادانی کاپیتان فصل گذشته شمس‌آذر که درخشش فوق‌العاده ای داشت مهم‌ترین و کلیدی ترین بازیکنی است که این تیم را ترک کرده است و مهره ارزشمندی از خط هافبک این تیم جدا شده است، حسین گودرزی پدیده فصل گذشته لیگ که عملکرد درخشانی در سمت چپ خط دفاعی شمس آذر داشت به تیم فوتبال سپاهان پیوست، علیرضا جعفرپور گلر شگفت‌انگیز آنها که در بسیاری از مسابقات نتیجه را به سود شمس‌آذر کرد برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی به ملوان پیوست، این 3 بازیکن از ستاره‌های نه تنها شمس آذر بلکه لیگ بیست و سوم بودند.

محسن طرهانی، مصطفی احمدی، فراز امامعلی دیگر بازیکنانی بودند که در ترکیب اصلی این تیم به میدان می‌رفتند و با توجه به تجربه خوبی که از بازی در لیگ برتر به دست آورده بودند شرایط را به سود این تیم تغییر می‌دادند.

اما نکته عجیب آنجایی رقم خورده است که شمس‌آذر با جدایی ستاره‌هایش به سادگی کنار آمده و هیچ بازیکن شاخصی جانشین آنها نشده است، پیمان رنجبری، سبحان پسندیده و محمد امین رضایی شاخص ترین بازیکنانی هستند که به این تیم پیوستند و هیچکدام از آنها فصل گذشته عملکرد چشم نوازی نداشتند، ضمن اینکه آنها در پست‌هایی به میدان می‌روند که شمس آذر در آن پست خروجی قابل توجهی نداشته است.

2062807

پیدا کردن جانشین برای گودرزی، سرآبادانی و جعفرپور که از ستون‌های اصلی شمس آذر در فصل گذشته بودند باید در اولویت این باشگاه قرار می‌گرفت که هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته و شمس آذر بدون هیچ شکی به شدت تضعیف شده است!

مازیار زارع در گفتگوی طولانی و مفصلی که با ورزش سه داشت شرایط باشگاه شمس آذر را شرح داد و از سیاست خاص مدیران این باشگاه و بودجه اندکی که در اختیار او قرار گرفته است پرده برداشت، با روندی که این تیم پیش گرفته تکرار عملکرد سال گذشته نزدیک به رویا خواهد بود و فصل سختی در انتظار نماینده استان قزوین خواهد بود.

دیدگاه‌ها