کد خبر : 2059598 | 14 مرداد 1403 ساعت 09:20 | 29K بازدید | 28 دیدگاه

آرتتا ستاره ناراضی پپ را می‌خواهد

آرسنال به شدت به جذب خولین آلوارز، مهاجم منچسترسیتی علاقه‌مند شده است.

آرتتا ستاره ناراضی پپ را می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن جوان پس از اظهارنظر اخیر خود درباره آینده‌اش، شایعات پیرامون جدایی‌اش از سیتیزن‌ها را شدت بخشیده است. آلوارز که در دو سال گذشته در منچسترسیتی درخشیده و قهرمانی‌های متعددی کسب کرده، از کم بازی کردن در دیدارهای مهم ابراز نارضایتی کرده است. او گفته که پس از پایان بازی‌های المپیک به آینده خود فکر خواهد کرد.

آرسنال یکی از علاقه‌مندان جدی به جذب آلوارز است، اما احتمالاً برای پرداخت مبلغ درخواستی ۸۰ میلیون پوندی سیتی تردید خواهد داشت. پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، پیش‌تر اعلام کرده بود که مانع جدایی بازیکن ناراضی نخواهد شد.

1985496

توپچی‌ها قصد ندارند پس از خریدهای اخیر خود، هزینه هنگفتی برای یک بازیکن دیگر کنند، اما ممکن است برای جذب آلوارز استثنا قائل شوند. فروش ریس نلسون و ادی انکتیا می‌تواند بخشی از بودجه مورد نیاز برای این انتقال را تامین کند.

چلسی، پاری سن ژرمن و اتلتیکو مادرید نیز به آلوارز علاقه‌مند هستند.

این مهاجم آرژانتینی در این باره گفته است: «فصل گذشته من یکی از بازیکنان سیتی با بیشترین دقایق بازی بودم، اما واقعیت این است که دوست ندارم از بازی‌های مهم دور بمانم. می‌خواهم کمک کنم. هنوز به طور جدی به آینده‌ام فکر نکرده‌ام و پس از پایان المپیک زمان خواهم گذاشت تا تصمیم بگیرم.»

دیدگاه‌ها