کد خبر : 2059594 | 13 مرداد 1403 ساعت 23:54 | 26K بازدید | 11 دیدگاه

شگفتی برای کانادا تکمیل نشد؛

وقت انتقام: آلمان به دنبال اعاده حیثیت

تیم ملی آلمان با برتری مقابل کانادا به جمع چهار تیم برتر رقابت‌های المپیک صعود کرد.

وقت انتقام: آلمان به دنبال اعاده حیثیت

به گزارش ''ورزش سه''، در سومین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی فوتبال زنان در المپیک پاریس، تیم‌های ملی زنان آلمان و کانادا به مصاف هم رفتند. تقابل دو تیم چهارم جهان (آلمان) و تیم شماره هشت جهان (کانادا) در وقت‌های قانونی و همچنین وقت‌های اضافه هیچ گلی نداشت و دو تیم برای مشخص کردن تیم برنده به استقبال ضربات پنالتی رفتند.

در ضربات پنالتی، درخشش کاترین برگر، دروازه‌بان ۳۳ ساله آلمان منجر به برتری ۴ بر ۲ مقابل کانادا شد و با این نتیجه، این تیم در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف آمریکا خواهد رفت. این درحالی است که حدود یک هفته قبل آلمان و آمریکا در مرحله گروهی به مصاف هم رفتند و آمریکا با برتری ۴ بر ۱ مقابل آلمان، این تیم را تحقیر کرد! با این اوصاف دومین تقابل آلمان و آمریکا در المپیک پاریس، نبردی انتقام جویانه برای آلمان‌ها خواهد بود.

نکته قابل توجه این است که کانادا به دلیل رسوایی جاسوسی از تمرین تیم ملی نیوزلند، با کسر ۶ امتیاز این تورنمنت را شروع کرده بود اما با سه پیروزی متوالی در مرحله گروهی، موفق شد به دور حذفی صعود کند و پیروزی برابر آلمان می‌توانست شگفتی‌سازی آن‌ها را کامل کند اما چنین اتفاقی رخ نداد تا برای دومین بار در طول این تورنمنت به استقبال مصاف جذاب زنان آلمان و آمریکا برویم.

دیدگاه‌ها