کد خبر : 2059591 | 13 مرداد 1403 ساعت 23:45 | 32.4K بازدید | 25 دیدگاه

خبر خوب برای ستاره بارسا: بالاخره پست موردعلاقه!

با وضعیت کنونی دفاع بارسلونا، ژول کنده می‌تواند به پست موردعلاقه‌اش برگردد.

خبر خوب برای ستاره بارسا: بالاخره پست موردعلاقه!

به گزارش "ورزش سه"، ژول کُنده، مدافع فرانسوی بارسلونا، به تازگی به اردوی تیم در بالتیمور، دومین مقصد تور پیش‌فصل در ایالات متحده، پیوسته است. این بازیکن که سومین فصل خود را در بارسلونا آغاز می‌کند، در دو فصل گذشته بیشتر به عنوان مدافع راست بازی کرده است، اما پست اصلی و مورد علاقه او مدافع وسط است. با توجه به حضور بازیکنانی مانند هکتور فورت و جولیان آرائوخو در پست مدافع راست و احتمال بازگشت ژوائو کانسلو، کُنده ممکن است به پست اصلی خود بازگردد.

هانسی فلیک، سرمربی جدید بارسلونا، در حال بررسی گزینه‌های مختلف برای ترکیب تیم است. در حال حاضر، فلیک برای پست مدافع راست به جولیان آرائوخو و هکتور فورت اعتماد دارد. همچنین، بارسلونا در تلاش است تا ژوائو کانسلو را که قرارداد قرضی‌اش در ۳۰ ژوئن به پایان رسید، دوباره به خدمت بگیرد.

با بازگشت کامل الخاندرو بالده از مصدومیت، پست مدافع چپ به او اختصاص خواهد یافت و کانسلو و فورت نیازی به تغییر پست نخواهند داشت. این موضوع به کُنده اجازه می‌دهد تا به پست مدافع مرکزی بازگردد، جایی که او احساس راحتی بیشتری می‌کند و عملکرد بهتری دارد.

2062793

با توجه به مشکلاتی که بارسلونا در قلب دفاع دارد، به ویژه با غیبت رونالد آرائوخو و پائو کوبارسی، کُنده یکی از گزینه‌های اصلی برای پست مدافع مرکزی خواهد بود. آرائوخو به دلیل مصدومیت طولانی‌مدت تا دسامبر از میادین دور خواهد بود و کوبارسی نیز در هفته‌های ابتدایی در دسترس نیست.

دیدگاه‌ها