کد خبر : 2059581 | 13 مرداد 1403 ساعت 23:18 | 17.1K بازدید | 10 دیدگاه

عادل غلامی: این بیشتر از فینالیست شدن کیف داد

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: امیدوارم روند والیبال ما به همین شکل باشد.

عادل غلامی: این بیشتر از فینالیست شدن کیف داد

به گزارش "ورزش سه"، مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر 18 سال پسر آسیا 2024 امروز (شنبه سیزدهم مرداد) با دو دیدار در منامه بحرین پیگیری شد و تیم ملی والیبال نوجوانان ایران از ساعت 19:30 دقیقه امروز به مصاف ژاپن رفت و سه بر صفر به پیروزی رسید تا فینالیست شود.

عادل غلامی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران پس از این دیدار اظهار کرد: بابت برد شیرین برابر ژاپن به مردم ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم در فینال هم تیم ما موفق باشد. در این چهار ماه بازیکنان سنگ تمام گذاشتند و تمام خواسته‌هایی که ما داشتیم را به خوبی انجام دادند و موفق بودیم. از بازی خوب بازیکنان بیشتر از فینالیست شدنشان خوشحال شدم.

2062732

وی با تاکید بر مهم نبودن نتیجه در مسابقات تیم‌های پایه در خصوص دیدار فینال خاطرنشان کرد: باید امشب فیلم بازی تیم چین را دوباره مرور کنیم و با کادر فنی به جمع‌بندی برسیم اما پیروزی در این مسابقات چندان اهمیتی برای ما و فدراسیون نداشت چون مهم بود که تیم‌های پایه والیبال خوب و به روزی را ارائه دهند و رفتار حرفه‌ای داشته باشند.

غلامی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد خوب تیم ایران در برخی از فاکتورها چون توپ‌گیری افزود: خوشحالم که تیم ایران امروز در توپ‌گیری عملکردی بهتر از ژاپن داشت. موضوعی که یکی از ضعف‌های بزرگ ما در والیبال است و در این چند مدت کادر فنی محترم من خیلی روی توپ‌گیری تاکید داشتند و روی آن کار کردیم به نحوی که امروز توانستیم در توپ‌گیری شرایطی بهتر از مسابقات پیشین داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در پایان تصریح کرد: سه تیم در رده‌های پایه داریم که هر سه به روز تمرین کرده و والیبال بازی می‌کنند. امیدوارم روند والیبال ما به همین شکل باشد تا در المپیک بعدی با همین بازیکنان به اتفاقات خوبی که در گذشته در والیبال رقم خورد برسیم.

دیدگاه‌ها