کد خبر : 2059575 | 13 مرداد 1403 ساعت 22:46 | 83.5K بازدید | 40 دیدگاه

با کسب پنجمین طلای المپیک: رینر افسانه شد

با پیروزی تیم میکس جودوی فرانسه مقابل ژاپن، تدی رینر به پنجمین مدال طلای المپیک خود دست پیدا کرد.

با کسب پنجمین طلای المپیک: رینر افسانه شد

به گزارش "ورزش سه"، تدی رینر در مبارزه سرنوشت‌ساز مقابل تاتسورو سایتو ژاپنی در پیروز شد تا فرانسه قهرمانی تیمی میکس جودو در بازی‌های المپیک پاریس را به دست آورد و این ورزشکار هم پنجمین مدال طلای المپیک خود را کسب کند.

بیش از 6 هزار هوادار تماشاگر این رقابت‌ها بودند که در مصاف تیمی ژاپن و فرانسه 3-3 شدند. آن‌ها منتظر شدند که پس از قرعه‌کشی بازی امتیاز طلایی در کدام وزن برگزار می‌شود.

پس از اینکه نمایشگر سالن نشان داد رقابت پایانی برای تعیین برنده جدال ژاپن و فرانسه قرار است در وزن مثبت 90 کیلوگرم برگزار شود، جمعیت حاضر در سالن هیجان زده شدند چون تدی رینر قرار بود با سایت و رقابت کند.

جودوکاران فرانسوی به این ورزشکار 203 سانتی متری انرژی دادند تا او برای دومین بار در رقابت امروز به مصاف سایتو برود. رینر در اولین بازی سایتو را با امتیاز ایپون شکست داده بود و در دومین دیدار که 6 دقیقه و 26 ثانیه طول کشید، نماینده فرانسه موفق شد ورزشکار ژاپنی را از پای درآورد و قهرمانی تیمش را مسجل کند.

2062752

رینر که اکنون در پنج المپیک شرکت کرده و روز گذشته به احتمال شرکت در المپیک 2028 لس‌آنجلس اشاره کرده بود.

او روز گذشته با غلبه بر حریف کره‌ای در وزن مثبت 100 کیلوگرم در بخش انفرادی سومین مدال طلای المپیک خود را کسب کرده بود. او در المپیک توکیو هم به عنوان قهرمانی تیمی دست پیدا کرده بود.

دیدگاه‌ها