کد خبر : 2059571 | 14 مرداد 1403 ساعت 08:22 | 24.5K بازدید | 16 دیدگاه

ستاره فوتبال ایتالیا در سه فصل نابود شد!

فدریکو کیه‌زا، ستاره ایتالیایی که تنها سه سال پیش در قهرمانی یورو نقش کلیدی داشت، حالا به یک بازیکن مازاد در یوونتوس تبدیل شده است.

ستاره فوتبال ایتالیا در سه فصل نابود شد!

به گزارش "ورزش سه"، او امروز در بازی دوستانه پیش‌فصل تیمش مقابل برست جایی نداشت و این به وضوح نشان داد که دیگر جایی در این تیم ندارد. اما چرا شرایط تا این حد وخیم شده است؟ کیه‌زا در سال ۲۰۲۰ با قیمتی هنگفت از فیورنتینا به تورین آمد و در ابتدا به صورت قرضی و سپس به طور قطعی خریداری شد. اما انتقال او با تنش زیادی همراه بود. او با امضای قرارداد جدید با فیورنتینا مخالفت کرد، پیشنهادهای مالی بهتر را رد کرد و تنها به یوونتوس فکر می‌کرد. این رفتار او از یاد مدیران یوونتوس نرفته است.

قرارداد کیه‌زا در ژوئن ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد و او دوباره در حال بازی با اعصاب باشگاه است. این بار اما او نمی‌داند به کجا می‌خواهد برود و پیشنهاد مشخصی روی میز ندارد. لیگ برتر انگلیس مقصد احتمالی اوست اما تیم‌هایی مثل لیورپول، منچستریونایتد و چلسی علاقه‌ای به او نشان نداده‌اند. همچنین او علاقه‌ای به ماندن در ایتالیا و پیوستن به ناپولی یا رم ندارد.

2050625

یوونتوس هم صبرش را از دست داده و امروز با کنار گذاشتن کیه‌زا این موضوع را نشان داد. البته نمی‌توان گفت که تنها آمدن تیاگو موتا باعث کنار گذاشتن کیه‌زا شده است، چرا که او قبلا هم با مکس آلگری، سرمربی قبلی اختلاف داشت. کیه‌زا بازیکن چندپسته‌ای است اما اصرار دارد که در کناره‌های زمین بازی کند. همچنین مصدومیت‌های متعدد و بازیابی ناقص از مصدومیت جدی سال ۲۰۲۲ باعث شده تا یوونتوس روی کنان ییلدیز جوان‌تر سرمایه‌گذاری کند. کیه‌زا به اندازه کافی قابل اعتماد نیست و خواسته‌های مالی بالای او برای تمدید قرارداد، یوونتوس را منصرف کرده است.

فروش کیه‌زا با قیمتی بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون یورو بهتر از از دست دادن رایگان اوست، اما همین مشکلات باعث شده تا تیم‌های دیگر هم علاقه‌ای به خرید او نشان ندهند.

دیدگاه‌ها