کد خبر : 2059566 | 14 مرداد 1403 ساعت 08:00 | 9.2K بازدید | 21 دیدگاه

معمای مهم رم: چه‌کسی بجای سردار

دانیله ده روسی، سرمربی رم، از وضعیت تیمش رضایت دارد و می‌گوید بهترین بازیکنان به رم ملحق می‌شوند.

معمای مهم رم: چه‌کسی بجای سردار

به گزارش "ورزش سه"، تیم رم امروز در بازی دوستانه به مصاف المپیاکوس رفت و به تساوی 1-1 دست پیدا کرد.

دانیله ده روسی پس پایان بازی در میکسدزون به خبرنگاران گفت:"هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم، برخی کارها را خوب انجام دادیم، برخی اوقات هم خیلی خوب نبودیم. ما خیلی وقت‌ها سراغ دروازه‌بان می‌رفتیم و با او بازی می‌کردیم. رفتن به سمت او برای خارج شدن از پرس حریفان مهم است، اما وقتی به بازی در اطراف آن منطقه ادامه دهیم، خطرناک و بی‌فایده است. بهتر می‌شویم."

2062734

دو هفته قبل از شروع فصل، حضور 25 دقیقه‌ای دیبالا، سوله و دووبیک کنار هم چقدر مهم بود؟

سوله حتی یک دقیقه هم با ما بازی نکرده بود و می‌توانست کمی بازی کند. دووبیک در 4 روز گذشته مسافرت، آزمایش پزشکی و مراسم معارفه را داشت و نمی‌خواستم او را بیش از حد تحت فشار قرار دهم. تصادفی نیست که سعی کردم آن‌ها را کنار هم ببینم. من راضی هستم، اما این قطعی نیست که آن‌ها همیشه با هم بازی کنند. آن‌ها بازیکنان مهمی هستند، خوش شانسم با باشگاهی کار می‌کنم و این سرمایه گذاری‌ها را انجام می‌دهد. من حوصله صبر برای دیگر بازیکنان با ارزشی که می‌خواهند به ما اضافه شوند را دارم، چون می‌دانم که آن‌ها خواهند آمد. اینکه چه کسی بازی می‌کند مهم نیست. همانطور که سال گذشته گفتم، ما باید به نقطه‌ای برسیم که هرکسی که جایگزین بازیکنان اصلی می‌شود، سطح تیم را حفظ کند.

امسال از ابتدای فصل مربی رم خواهید بود، چه احساسی دارید؟

بله. ما به نتایج بسیار وابسته هستیم. حتی در سال گذشته میانگین امتیازات بسیار قابل احترام بود. ما باید با دانستن اینکه تیم‌های بسیار قدرتمندی در پیش رو داریم، پیشرفت کنیم. عقب‌تر از ما تیم‌هایی هستند که قوی باز خواهند گشت اما ما خوب کار می‌کنیم. ما در تلاش هستیم تا به خوبی کار کنیم. این هفته‌ها، در داخل و خارج از زمین، هفته‌های سختی داشتیم. من از رئیس باشگاه برای تمامی اقداماتی که انجام داده‌، تشکر می‌کنم.

دیدگاه‌ها