کد خبر : 2059562 | 14 مرداد 1403 ساعت 06:18 | 29.3K بازدید | 15 دیدگاه

کعبی: زنگ خطر فوتبال ایران به صدا در آمده:

بازیکنی که یک میلیارد می‌بست، 15 میلیارد می‌خواهد

حسین کعبی اعتقاد دارد که استقلال خوزستان برای لیگ بیست‌وچهارم کار سختی دارد.

بازیکنی که یک میلیارد می‌بست، 15 میلیارد می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، حسین کعبی مربی استقلال خوزستان اظهاراتی را نسبت به شرایط این تیم و روند آماده‌سازی که پیش گرفتند داشت و امیدوار است که تحت نظر مربی جدید آبی‌های خوزستان نتایج مطلوبی کسب کنند.

حسین کعبی درباره شرایط استقلال خوزستان گفت: شرایط سختی است، نصف بازیکنان ما جدا شدند و بازیکنان جدیدی که آمدند باید با تیم هماهنگ شوند، مربی جدید ما شناخت کاملی از لیگ و بازیکنان تیم ندارد و نشسته است فیلم بازی‌های بازیکنان و تیم‌ها را نگاه کرده است.

ویدئو: 349029

او ادامه داد: وضعیت بدی نیست و باید خیلی خوب آماده شویم تا نتایج مطلوبی بگیریم، اتفاقی که سال گذشته برای استقلال خوزستان افتاد و تا هفته آخر می‌جنگید، امیدوارم امسال فولاد و استقلال خوزستان اتفاقات خوبی برایشان رقم بخورد.

کعبی افزود: فوتبال آنقدر پیشرفت کرده که اگر بازیکن خوب و سرمربی خوب نداشته باشند به مشکل می‌خورند به خصوص اگر نیمکت خوب نباشد تیم به مشکل می‌خورد، فولاد و استقلال خوزستان مربی‌های خوبی دارند.

او درباره شرایط نقل و انتقالات تیم‌ها گفت: بودجه تیم‌ها مشکل وجود دارد، هر بازیکنی که امسال صحبت کردیم 15 میلیارد می‌خواهد، همان بازیکن سال گذشته 1 میلیارد قرارداد می‌بست و بودجه ما کشش ندارد، کار آسانی نیست به خصوص برای مدیران، کار سختی داریم و مربی جدید ما فوتبال بلد است و فکر می‌کنم بتوانیم موفق باشیم.

2062721

او درباره حضور پرتعداد بازیکنان خارجی در فوتبال ایران گفت: در این هفت سال بازیکنی به عنوان پدیده معرفی نکردیم که تیم‌های پایتخت برای او دعوا کنند نداریم و مجبور هستیم بازیکنان خارجی جذب کنیم شخصیت لیگ را حفظ کند، لیگ عربستان و امارات را ببینید چقدر پیشرفت کرده است، ضعف فوتبال ایران به این علت است که بازیکنان مطلوبی به تیم ملی نمی‌دهیم، زنگ خطر است برای فوتبال ایران که برای بازیکنانی که قرار شد از فوتبال خداحافظی کنند جانشینی برای آنها نداریم.

دیدگاه‌ها