کد خبر : 2059557 | 13 مرداد 1403 ساعت 21:53 | 21.6K بازدید | 18 دیدگاه

مشکل عجیب ستاره تنیس: در بازی چهار توپ می‌بینم!

تنیسور آلمانی برای پیدا کردن علت ناراحتی‌های اخیر خود، در موناکو تحت آزمایش خون قرار خواهد گرفت.

مشکل عجیب ستاره تنیس: در بازی چهار توپ می‌بینم!

به گزارش "ورزش سه"، سال بسیار خوبی برای الکساندر زوروف در حال سپری شدن بود و او به تدریج به بهترین فرم خود بازمی‌گشت. فرمی که او را در سال 2022 به رتبه دوم تنیس جهان رساند. فینال رولان گاروس مقابل آلکاراس و قهرمانی در مسترز رم به او آرامش خاطر لازم برای قدم برداشتن در مسیر پیشرفت را داده بود. اما به نظر می‌رسد این آرامش از بین رفته است، چرا که تنیسور آلمانی در هفته‌های اخیر دچار ناراحتی جسمی شده که علت آن مشخص نیست.

طبق گزارش بیلد و تأیید خود زوروف، او احساس می‌کند که از زمان هامبورگ بدنش سریع‌تر خسته می‌شود. او می‌گوید: «دو هفته پیش در هامبورگ متوجه شدم که مشکلی در من وجود دارد. خیلی سریع خسته می‌شدم. تمرینات پاریس هم خیلی شدید نبود چون خیلی زود خسته می‌شدم و به استراحت‌های طولانی‌تری نیاز داشتم.» لازم به ذکر است که او در شهر خود به فینال رسید اما در تای‌بریک ست سوم مقابل فیس شکست خورد.

این مشکلات در المپیک پاریس هم ادامه داشت، جایی که زوروف مدافع عنوان قهرمانی المپیک توکیو بود اما در مرحله یک‌چهارم نهایی با نتیجه دو بر صفر مقابل موستی شکست خورد. او پس از باخت و خداحافظی با پاریس گفت: «در ست دوم بعد از یک ست دیگر نتوانستم ادامه دهم و امروز هم همین احساس را داشتم. باید این موضوع را روشن کنم. وقت آن رسیده که ببینیم چه اتفاقی افتاده و به بهترین فرم چند هفته پیش خودم برگردم.»

2062713

با این حال، زوروف این مشکل را ناشی از دیابت خود نمی‌داند و می‌گوید بیشتر مربوط به سرگیجه است. او گفت: «اگر مشکلی در قند خون وجود داشته باشد، احساس می‌کنید که کندتر حرکت می‌کنید و علاقه‌ای به ورزش ندارید. اما اینجا من احساس سرگیجه می‌کنم و چهار توپ به سمت خودم می‌بینم. احساس می‌کنم دیگر نمی‌توانم کاری انجام دهم.»

تورنمنت‌های مسترز هزار امتیازی ATP هفته آینده از سر گرفته می‌شود و تورنمنت مونترال نیز بخشی از آن است. الکساندر زوروف که تایید کرده این هفته برای انجام آزمایش خون به موناکو سفر خواهد کرد، حضورش در این رقابت را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است. او باید ابتدا از وضعیت سلامتی خود مطمئن شود.

زوروف در این باره گفت: «اگر شرایطم همچنان به همین صورت باشد و مانند تمام هفته گذشته احساس کنم، نمی‌توانم در چنین تورنمنتی به پیروزی برسم. انگار تازه ابتدای فصل هستم.» سلامت زوروف نگرانی زیادی را در آلمان ایجاد کرده است، چرا که پس از ماه‌ها تلاش، او در نهایت توانسته بود ثبات لازم برای حضور در مراحل پایانی گرند اسلم‌ها را به دست آورد.

دیدگاه‌ها