کد خبر : 2059556 | 14 مرداد 1403 ساعت 06:44 | 23.7K بازدید | 38 دیدگاه

ستاره نیوکاسل: به منچسترسیتی نمی‌روم

برونو گیمارش، هافبک برزیلی نیوکاسل یونایتد، با اعلام تعهد کامل خود به این باشگاه، به شایعات پیوستن به منچسترسیتی پایان داد.

ستاره نیوکاسل: به منچسترسیتی نمی‌روم

به گزارش "ورزش سه"، گیمارش پس از یک تعطیلات طولانی به اردوی پیش‌فصل نیوکاسل در ژاپن ملحق شد و در دیدار دوستانه مقابل یوکوهاما مارینوس کاپیتان تیم بود. این هافبک پس از بازی در شبکه‌های اجتماعی از اشتیاق خود برای آغاز فصل جدید در نیوکاسل ابراز کرد و تأکید نمود که بیش از همیشه به این باشگاه متعهد است.

در تابستان جاری شایعات زیادی درباره جدایی گیمارش از نیوکاسل به گوش می‌رسید، اما هیچ تیمی حاضر نشد بند آزادسازی قرارداد او را که در ماه ژوئن منقضی شد و گفته می‌شود حدود ۱۰۰ میلیون پوند ارزش داشته، فعال کند. این بازیکن ۲۶ ساله هنوز چهار سال دیگر با سنت جیمزز پارک قرارداد دارد.

گیمارش در پیام خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «من بسیار خوشحالم که فصل دیگری را با این باشگاه آغاز می‌کنم که از روز اول حضورم بسیار به من لطف داشته است. من خوشحالم که برگشته‌ام و بیش از همیشه آماده‌ام تا فصل درخشانی داشته باشم و به نیوکاسل کمک کنم تا به بالاترین جایگاه ممکن برسد. تحقق یکی دیگر از رویاهایم! کاپیتان این تیم بودن چیزی است که همیشه آرزویش را داشتم اما هرگز تصورش را نمی‌کردم! ما در این مسیر با هم هستیم و مطمئنم بیش از همیشه به این نشان متعهد خواهم بود.»

2062708

منچسترسیتی همچنان به گیمارش علاقه‌مند است و انتظار می‌رود این تیم در تابستان تقویت خط میانی خود را در دستور کار قرار دهد. با این حال، ممکن است سیتیزن‌ها تمرکز خود را روی دنی اولمو، ستاره یورو ۲۰۲۴، بگذارند که بارسلونا نیز به شدت به دنبال اوست. از طرف دیگر، اگر کیه‌ران تریپییه نیوکاسل را ترک کند، گیمارش ممکن است کاپیتان تیم شود، چرا که جمال لسلز، کاپیتان فعلی، به دلیل مصدومیت طولانی‌مدت قادر به بازی نیست.

دیدگاه‌ها