کد خبر : 2059473 | 13 مرداد 1403 ساعت 16:02 | 131.4K بازدید | 18 دیدگاه

شوک به مدعی مدال: حذف تیم ملی والیبال ژاپن

تیم ملی والیبال زنان ژاپن تقریباً از صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی بازماند.

شوک به مدعی مدال: حذف تیم ملی والیبال ژاپن

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات والیبال المپیک در بخش زنان، تیم ملی والیبال زنان ژاپن علی‌رغم برد سه بر صفر برابر کنیا، به دلیل برد سه بر یک دومینیکن مقابل هلند به احتمال فراوان از صعود به جمع هشت تیم پایانی باز ماند.

تیم ملی والیبال زنان ژاپن که با داشتن دو ستاره به نام‌های سارینا کوگا و مایو ایشیکاوا امید داشت به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کند، اما این اتفاق نیفتاد تا دومینیکن به عنوان آخرین تیم راهی یک‌چهارم نهایی شود.

جمهوری دومینیکن امروز صبح در حالی با نتیجه سه بر یک از سد هلند گذشت که در ست چهارم امتیازات زیادی عقب بود، ولی به یکباره به امتیازات هلند رسید و موجبات صعود خود را فراهم کرد. اگر دومینیکن به جای سه بر یک، سه بر دو هلند را می‌برد، حالا ژاپنی‌ها صعود می‌کردند که این امر محقق نشد.

تنها شانس ژاپنی‌ها این است که تیم زنان آمریکا، قهرمان المپیک توکیو، با نتیجه سه بر صفر مقابل فرانسه شکست بخورد که با توجه به ضعیف بودن فرانسه، غیرممکن خواهد بود.

حالا تیم زنان ژاپن، نایب قهرمان لیگ ملت‌های والیبال در این فصل، با وداعی تلخ از المپیک باید به خانه بازگردد. تیم مردان این کشور نیز شرایط خوبی ندارد و به سختی راهی یک‌چهارم نهایی شده است.

دیدگاه‌ها