کد خبر : 2059464 | 14 مرداد 1403 ساعت 04:53 | 13.1K بازدید | 13 دیدگاه

فرصت ویژه ستاره جوان تراکتور در تیم پرستاره (عکس)

سعید کریم‌آذر شانس زیادی برای اثبات شایستگی‌های خود در لیگ بیست و چهارم خواهد داشت.

فرصت ویژه ستاره جوان تراکتور در تیم پرستاره (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سعید کریم‌آذر بازیکن جوان تراکتور که در فصل گذشته فرصت کافی برای حضور در میدان پیدا کرد در این فصل هم با اعتماد ویژه اسکوچیچ رو به رو شد و در این پست تراکتوری‌ها بازیکن جدیدی جذب نکردند تا به جوان خود فرصت بیشتری برای بازی بدهند.

کریم‌آذر که قابلیت بازی در پست دفاع چپ، وینگر چپ و مهاجم را دارد در بیشتر مسابقات سال گذشته در پست دفاع چپ به میدان رفت و در این فصل هم در کنار محمد نادری دو بازیکنی هستند که برای تراکتور بازی خواهند کرد.

2062500

او فصل گذشته در اولین بازی تراکتور مقابل سپاهان به عنوان بازیکن تعویضی به خط حمله تراکتور اضافه شد و تنها گل خود در لیگ بیست و سوم را در این مسابقه به ثمر رساند تا شروع خوبی داشته باشد، او در ادامه فصل با نظر سرمربی تراکتور به پست دفاع چپ منتقل شد و در طول فصل 13 بازی در ترکیب اصلی و 9 بازی هم به عنوان جانشین به میدان رفت تا در 22 مسابقه برای تراکتوری‌ها به میدان رفته باشد.

شانس حضور این بازیکن در جمع بازیکنان مطرح و تیم پرستاره تراکتور فرصت ویژه‌ای است که در فوتبال حرفه‌ای کریم آذر برایش رقم خورده و می‌تواند از فرصت‌هایی که به او برای حضور در ترکیب داده می‌شود به بهترین شکل استفاده کند.

دیدگاه‌ها