کد خبر : 2059461 | 14 مرداد 1403 ساعت 04:14 | 19.7K بازدید | 14 دیدگاه

تابستان پرفعالیت رشتی‌ها با هدایت میثاقیان؛

نقل و انتقالات گسترده سپیدرود، علیه فراموش شدن

سپیدرود، از قدیمی‌ترین تیم‌های فوتبال ایران، پس از چند سال حضور در ناکجاآباد لیگ دو، با مالکیت و مدیریت جدید در بازار نقل و انتقالات خیلی زود شروع به بستن تیمی مقتدر کرده تا بلیت بازگشتش را از همان ابتدای لیگ رزرو کند.

نقل و انتقالات گسترده سپیدرود، علیه فراموش شدن

به گزارش "ورزش سه"، سپیدرود رشت پس از سقوط از لیگ برتر و دسته اول حالا پنج سالی می‌شود که در فراموشخانه لیگ دو عمرش را هدر می‌دهد و برای بازگشت از این نقطه تاریک فوتبال تا امروز مربیانی همچون فرشاد پیوس، علی نظرمحمدی و حسن اشجاری نتوانستند موفق شوند و یکی از پرهوادارترین تیم‌های کاملا خصوصی کشور را شادمان سازند و بر تعداد تماشاگران لیگ اضافه کنند.

امسال اما سپیدرود با تغییرات مالکیتی و مدیریتی رویه‌ای تازه را آغاز کرده و با حضور یک زوج در راس مالکیت کبیری و شهرام مشرفی) و سپردن مدیرعاملی این باشگاه به یکی از پیشکسوتان تحصیل کرده سپیدرود (مهدی آقازاده)، رشتی می‌خواهند خیلی زودتر از سوت پایان لیگ صعود خود را قطعی نمایند.

آقازاده در ابتدای کار با انتخاب اکبر میثاقیان که پیش‌تر در زمان مدیرعاملی‌اش در دیگر تیم رشتی موفق شده بود طعم صعود را به بچشد، نشان داد که نمی‌خواهد به ترکیب برنده دست بزند و اکبر میثاقیان که خوب می‌داند دست به سخت‌ترین چالش عمر فوتبالی خود زده است و هیچ بهانه‌ای برای عدم موفقیت هواداران سپیدرود را قانع نخواهد کرد، پس از صعود فصل قبلش با شهرداری نوشهر حالا می‌خواهد با سومین تیم شمالی در صعود هت تریک کند.

2062492

سپیدرود بازار نقل و انقالات را با توپ پر آغاز کرده و در شروع کار با دو قرارداد تازه و دو تمدید قرارداد با بازیکنان قدیمی دو ماه زودتر از آغاز لیگ دسته دوم زنگ خطر را برای سایر تیم‌ها به صدا درآورده است.

امیرحسین اسماعیل‌زاده مهاجم مازندرانی تیم نیروی زمینی تهران که موفق شد به لیگ یک با این صعود کند و آقای گل فصل گذشته لیگ دسته دوم در گروه الف نخستین خرید امسال سپیدرود بود.

اسماعیل زاده ۲۵ ساله سابقه قابل توجهی در فوتبال دارد و به جز صعود با نیروی زمینی تهران سابقه عضویت در لیگ برتر در تیم‌های استقلال تهران، نساجی مازندران و پارس جنوبی جم را در کارنامه دارد و در پایه‌های پیکان بازی می‌کرد از تیم ملی نونهالان تا تیم ملی امید در همه رده‌ها عضویت داشته است.

حسین خیری مدافع گلزن لیگ یکی فوتبال ایران دومین خرید این فصل سپیدرود است.

2062493

خیری که فصل گذشته را در لیگ دسته اول و در دیگر تیم رشتی عضویت داشت از مدافعان گلزن فوتبال ایران است و فوتبالش را از پایه‌های سایپا آغاز کرد و در تیم ملی نوجوانان هم عضویت داشت با راه آهن تهران در لیگ برتر به میدان رفته است و در لیگ دسته اول تیم‌های نیروی زمینی، اکسین (گل ریحان) البرز، قشقایی شیراز و نیروی زمینی بازی کرده و همراه ویستاتوربین موفق شد تا به لیگ دسته اول فوتبال ایران صعود کند.

از بین بازیکنان فصل گذشته تا این لحظه تنها میلاد کرمانی مقام و صادق صادقی مورد تایید اکبر میثاقیان قرار گرفتند و از سوی باشگاه برای تمدید قرارداد دعوت شده‌اند.

میلاد کرمانی هافبک سی و دو ساله تهرانی سپیدرود، در تیم‌های چوکای تالش، استیل آذین، نفت، پیکان، سایپا و استقلال تهران، خونه به خونه بابل، گسترش فولاد تبریز، مس کرمان، صبای قم، پارس جنوبی جم نیز عضویت داشته است و سابقه صعود به لیگ برتر با تیم پیکان را در کارنامه دارد و در تیم‌های ملی زیر ۱۳ سال، جوانان و امید عضویت داشته است.

2062494

صادق صادقی مدافع و هافبک راست 26 ساله باشگاه سپیدرود که در لیگ دسته اول و دوم پیراهن سپیدرود را بر تن کرده، قراردادش را با سپیدرود تمدید کرد تا برای چهارمین سال پیراهن سپیدرود را بر تن کند.

صادقی به جز سپیدرود در تیم‌های ملوان بندرانزلی و چوکا در لیگ دسته اول عضویت داشته و در کارنامه‌اش یک صعود از لیگ دوم به یک همراه با چوکای تالش به چشم می‌خورد.

از باشگاه سپیدرود به گوش می‌رسد که لیست اکبر میثاقیان برای این فصل سپیدرود بسیار پر و پیمان و است و با توجه به کم شدن سهمیه بازیکنان بزرگسالان و تقلیل آن به 18 نفر حالا اکبر میثاقیان دچار یک دردسر شیرین شده است و برای جبران کم شدن بازیکنان روی بازیکنان پایه سپیدرود که در لیگ برتر و دسته اول ایران حضور دارند حسابی ویژه کرده است.

دیدگاه‌ها