کد خبر : 2059457 | 14 مرداد 1403 ساعت 03:30 | 47.4K بازدید | 52 دیدگاه

فرمانده استقلال، آماده رهبری تیم پرستاره (عکس)

روزبه چشمی بعد از مدت‌ها فصل متفاوتی را پشت‌سر خواهد گذاشت.

فرمانده استقلال، آماده رهبری تیم پرستاره (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی ستاره خط میانی استقلال بعد از مدت‌ها به احتمال زیاد بازیکنان مطرحی را کنار خود خواهد دید و دیگر تک ستاره خط میانی استقلال نخواهد بود تا چالش جدیدی را در ترکیب استقلال پشت سر بگذارد.

چشمی در سال‌های گذشته تنها بازیکن ملی‌پوش استقلال بوده که با کمترین نوسان حضور در تیم ملی را تجربه کرده و در تورن منت‌های بزرگ به میدان رفته است و در ترکیب استقلال هم ستاره‌ای تاثیرگذار بوده که در مقاطع مختلف با حضور در پست مدافع میانی و هافبک دفاعی نقش مهم خود را ثابت کرده است.

با توجه به اینکه استقلالی‌ها ساختار جدیدی را در فصل جدید دنبال می‌کنند بعید به نظر می‌رسد که از چشمی در پست مدافع میانی استفاده شود و این بازیکن می‌تواند در پست اصلی خود به میدان برود و تمرکز بیشتری داشته باشد، همین موضوع باعث افزایش قدرت استقلالی‌ها در خط میانی خواهد شد.

2062485

اما اتفاقی که برای چشمی و استقلالی‌ها امیدوارکننده است حضور احتمالی کاکوتا و اندونگ دو بازیکن مطرح خارجی است که در کنار او به میدان بروند، همچنین با حضور اسلامی، ماشاریپوف و همبازیان سابق نیک‌نفس و رضاوند استقلالی‌ها میانه میدان قدرتمندی دارند که فشار را از روی چشمی خارج خواهد کرد و بازیکنان باکیفیتی در کنار خود می‌بیند.

بازوبند کاپیتانی استقلال در اختیار حسین حسینی قرار دارد، اما تجربه بالا و قدرت رهبری روزبه چشمی از او یک فرمانده تمام عیار برای استقلالی‌ها ساخته که در این فصل با حضور ستاره‌های بیشتری که در این تیم حضور خواهند داشت روند جدیدی را برای روزبه ایجاد می‌کند، او علاوه بر کنترل کردن رختکن تیم و کمک به جواد نکونام می‌تواند نظم خوبی را در زمین ایجاد کند و بازیکنان با تمرکز بیشتری به مسئولیت‌های خود در زمین بپردازند.

چشمی فصل گذشته 2 گل مهم و تاثیرگذار مقابل سپاهان و گل‌گهر به ثمر رساند و 6 امتیاز مهم برای استقلال به ارمغان آورد اما در نهایت آبی‌ها قهرمان لیگ نشدند، شاید در این فصل امیدهای آنها بیشتر باشد و روزبه بتواند کار نیمه تمام خود را تمام کند.

دیدگاه‌ها