کد خبر : 2059450 | 14 مرداد 1403 ساعت 02:47 | 16.5K بازدید | 18 دیدگاه

علت اردوی فولاد در دوبی، چرا ترکیه نه!

هوشنگ نصیرزاده می‌گوید باشگاه فولاد با توجه به آب و هوای اهواز، امارات را برای محل برگزاری خود انتخاب کرده است.

علت اردوی فولاد در دوبی، چرا ترکیه نه!

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان در شرایطی با هدایت یحیی گل‌محمدی خود را برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌کند که بر خلاف اکثر تیم‌های لیگ برتری اردوی خارجی پیش‌فصل خود را در امارات برگزار کرده است؛ موضوعی که با توجه به هوای گرم این کشور باعث تعحب هواداران فولاد شد.

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل فولاد، در این باره توضیح داد: ما به خاطر گرمای زیادی که داریم بر خلاف تیم‌های دیگر که ترکیه را انتخاب کرده بودند، امارات را انتخاب کردیم تا گرما شبیه‌سازی شود. ما تا آبان ماه گرما داریم و بازی‌ها زیر نور انجام می‌شود و بنابراین تمرینات هم آنجا زیر نور انجام می‌شود. از طرفی هوا هم شرجی است و می‌تواند به بدنسازی کمک کند. تیم ما دوشنبه وارد تهران می‌شود و بعد به اهواز می‌آیند و یک بازی دوستانه هم خواهیم داشت. فردا هم یک بازی دوستانه در دبی داریم. این اردو در راستای متناسب‌سازی هوا در اهواز بود.

2053036

نصیرزاده با اشاره به نتایج فولاد در فصل گذشته گفت: فولاد فصل گذشته مشکلاتی داشت که باعث شد باشگاه بدهی‌هایی داشته باشد و تعداد زیادی بازیکن خارجی هم روی دست تیم مانده است. در حال حل مشکلات درونی باشگاه هستیم. سال گذشته فولاد گزینه سقوط بوده اما امسال اینطور نیست و ما یک سرمربی آوردیم که ۹ جام آورده و حتی کمک ایشان، آقای مطهری، در جایگاه سرمربیگری قرار دارد. مربی دروازه‌بان‌هایمان را از ایتالیا آوردیم که در لاتزیو بوده است.

او در خصوص هدف این‌ تیم در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر توضیح داد: تمام تیم‌های ایران می‌خواهند قهرمان شوند و ما هم می‌خواهیم قهرمان شویم. روی هم رفته امیدوارم بتوانیم جایگاهی که در شأن هواداران و مردم خوزستان است، تصاحب کنیم.

دیدگاه‌ها