کد خبر : 2059449 | 13 مرداد 1403 ساعت 15:01 | 88.1K بازدید | 42 دیدگاه

مهاجم ناراضی پرسپولیس گوسفند جایزه داد

مهدی عبدی در جایی که تصور نمی‌کنید! (عکس)

مهاجم ناراضی پرسپولیس بعد از ترک تمرینات این تیم به زادگاه خود رفته و نظاره‌گر مسابقات کشتی لوچو شد.

مهدی عبدی در جایی که تصور نمی‌کنید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهدی عبدی به عنوان یکی از بازیکنان خبرساز فوتبال ایران در روزهای گذشته هنوز مقصد بعدی خود را انتخاب نکرده و حالا او در زادگاه خود تماشاگر و جایزه دهنده مسابقات کشتی لوچو شده است!

مهاجم پرسپولیس که گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس اعلام کرده در برنامه‌های تاکتیکی‌اش جایی ندارد، برای فسخ قرارداد خود با سرخ‌پوشان به توافق نرسیده است. عبدی که پیشنهادهایی از برخی تیم های لیگ برتری دارد، می‌خواهد با فسخ قطعی و دوطرفه قرار داد به تیم جدید برود اما مسئولان پرسپولیس خواهان جدایی قرضی و یا شرایط دیگری برای فسخ هستند.

در چنین شرایطی که عبدی در تمرینات پرسپولیس هم شرکت نمی‌کند، او به روستای قراخیل قائمشهر زادگاه خودش سفر کرده تا در کنار خانواده‌اش باشد. جالب اینکه این مهاجم باتجربه در روستای خود نظاره‌گر مسابقات کشتی لوچو شد و تصاویر او جلب توجه کرده است.

معمولا جوایز مسابقات کشتی لوچو یک دام است و این بار هم در قائمشهر گوسفند به فرد برنده اهدا شد. جالب اینکه مهدی عبدی این جایزه را به برنده مسابقات اهدا کرد!

2062469
2062470
2062471

با همه این تفاسیر احتمالا به زودی شاهد حضور دوباره عبدی در تهران باشیم. او به زودی باید تکلیفش برای فصل جدید روشن شود و باید دید این مهاجم لیگ بیست و چهارم را با پیراهن کدام تیم شروع خواهد کرد.

عکاس: امیر صالحیان

دیدگاه‌ها