کد خبر : 2059447 | 13 مرداد 1403 ساعت 13:07 | 67.9K بازدید | 112 دیدگاه

با ورود به محل اردو

فوری: مهاجم کروات به تراکتور پیوست!

تومیسلاو اشترکالی، مهاجم کروات، به اردوی تراکتور اضافه شد.

فوری: مهاجم کروات به تراکتور پیوست!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه تراکتور که در روزهای آینده با مهاجم کروات موردنظر خود به توافق رسیده بود، موفق شد این بازیکن را به خدمت بگیرد تا یک خرید جدید به اردوی این تیم اضافه شود.

تومایسلاو امروز به اردوی تراکتور در آنکارا اضافه شد و قرار است تست پزشکی خود را پشت سر بگذارد تا در صورت موفقیت در این تست، به تمرینات تیمش ملحق شود.

احتمالا مراحل تست پزشکی او 24 ساعت به طول می‌انجامد و پس از اعلام نتیجه، باشگاه تراکتور رونمایی رسمی از این مهاجم اهل کرواسی را انجام خواهد داد تا ششمین خرید این تیم هم مشخص شود.

ویدئو: 349003

باشگاه تراکتور پیش از این ایگور را به عنوان هافبک کروات به خدمت گرفته بود و حالا تومیسلاو اشترکالی دومین بازیکن هموطن دراگان اسکوچیچ است که با تصمیم او به جمع سرخ‌پوشان تبریزی ملحق خواهد شد.

باشگاه تراکتور قصد امضای قرارداد بلند مدت با این مهاجم را داشت و با توجه به پرداخت رقم رضایتنامه، توافق در این مورد را با او انجام داده است.

این بازیکن فصل گذشته عملکرد درخشانی در تیم اسلاون بلوپو کرواسی داشت و موفق شد فصل را با 7 گل و 8 پاس گل به پایان برساند تا با وجود نتایج ضعیف تیمش، خود او چهره درخشان تیمش لقب بگیرد.

دیدگاه‌ها