کد خبر : 2059441 | 13 مرداد 1403 ساعت 14:44 | 19.8K بازدید | 17 دیدگاه

جایگاهت را پیدا کن

وحدت در چالش بزرگ سپاهان بعد از پرسپولیس

وحدت حنانوف رؤیاهای خود در فوتبال ایران را با پیراهن سپاهان دنبال می‌کند.

وحدت در چالش بزرگ سپاهان بعد از پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، بازیکن جوان تاجیکستانی که در جام ملت‌های آسیا همراه با تیم ملی کشورش شگفتی‌ساز بودند و او یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم بود حالا در یک انتقال بزرگ پرسپولیس را به مقصد سپاهان ترک کرد و رؤیاهای بزرگی در سر دارد.

لژیونر فوتبال تاجیکستان که حضور در دو تیم بزرگ فوتبال ایران را تجربه کرده است به دنبال این خواهد بود تا در پستی مشخص برای تیم خود به میدان برود و تبدیل به بازیکنی ثابت برای سپاهان شود، اتفاقی که در پرسپولیس رقم نخورد و در نهایت مشخص نشد که این بازیکن در کدام پست به میدان می‌رود!

حنانوف در پست مدافع میانی، دفاع راست و هافبک دفاعی برای پرسپولیس بازی کرد و هر زمان که به میدان آمد عملکردی حداقل بالاتر از نرمال به نمایش گذاشت و بازیکن بی‌کیفیتی نشان نداد، اما هیچ‌گاه جایگاه خاصی در ترکیب سرخ‌ها پیدا نکرد.

2062439

این احتمال وجود دارد تا او در ترکیب سپاهان هم با همین مشکل رو به رو شود، با توجه به حضور حزباوی، محمدی، دانشگر و یزدانی خط دفاع سپاهان نفرات نامدار و تاثیرگذاری دارد که حضور حنانوف در پست دفاع میانی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

سپاهان در سمت راست خط دفاعی صالح حردانی را در اختیار دارد و آریا یوسفی دیگر بازیکنی است که در این پست به میدان خواهد رفت، دو بازیکن ملی‌پوش فوتبال ایران که بازهم شرایط را برای وحدت سخت خواهند کرد.

باید دید مورایس این بازیکن را برای استفاده در کدام پست جذب کرده است و از این بازیکن جوان تاجیکستانی به چه شکل استفاده خواهد کرد،

دیدگاه‌ها