کد خبر : 2059435 | 13 مرداد 1403 ساعت 14:15 | 29.8K بازدید | 86 دیدگاه

خشم ستاره آرژانتین: به خانواده ما توهین کردند

نیکلاس اوتامندی می‌گوید بازیکنان تیم ملی فرانسه مقابل خانواده بازیکنان آرژانتین خوشحالی کردند که باعث درگیری آنها شد.

خشم ستاره آرژانتین: به خانواده ما توهین کردند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال آرژانتین شب گذشته در چارچوب مسابقات مرحله نیمه نهایی رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس روبروی تیم ملی فرانسه به میدان رفت و با یک گل در این بازی شکست خورد تا از صعود به دیدار فینال بازمانده باشد.

با توجه به سابقه تقابل این دو تیم در دیدار فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، این بازی از همان ابتدا با تنش بسیار زیادی شروع شد و حتی هواداران فرانسوی حاضر در ورزشگاه هم در حین پخش سرود ملی آرژانتین شروع به هو کشیدن و سوت زدن کردند و بازیکنان دو تیم هم پس از سوت پایان با هم درگیر شدند.

اوتامندی در گفتگو با خبرنگاران درباره این اتفاق اظهار داشت: «این اتفاق من را بسیار عصبانی کرد. آنها می‌توانند جشن بگیرند یا هر کاری که دوست دارند انجام دهند اما این که به سمت هواداران و جایی که خانواده بازیکنان آرژانتین نشسته بودند بروند کار بسیار اشتباهی بود.

بازیکن در زمین بود که من حتی نامش را نمی‌دانستم. اگر او دوست داشت که جشن بگیرد و خوشحالی کند بهتر بود به جایی برود که ما هستیم تا همه چیز مشخص شود. این اتفاق و این رفتار واقعا باعث عصبانیت من شد. این رفتار خوب و درست نیست. آنها شروع به خوشحالی جلوی بازیکنان ذخیره ما کردند. من این رفتارها را درک نمی‌کنم. جشن گرفتن در زمین با تیم قابل درک است اما این رفتارها را دوست نداشتم.»

دیدگاه‌ها