کد خبر : 2059433 | 13 مرداد 1403 ساعت 14:08 | 23.3K بازدید | 28 دیدگاه

خط قرمز روی نام ستاره یووه: باید بروی!

تیاگو موتا حاضر نشده است فدریکو کیه‌زا را در فهرست یوونتوس برای بازی دوستانه برابر برست قرار دهد.

خط قرمز روی نام ستاره یووه: باید بروی!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کیه‌زا با یوونتوس در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و مدیران این باشگاه تصمیمی برای امضای قرارداد جدید با او ندارند و همین باعث شده است که به صورت جدی به دنبال فروش او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو باشند تا از جدایی‌اش به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان جلوگیری کنند.

این تصمیم زمانی با جدیت بیشتری دنبال شد که تیاگو موتا که به عنوان جانشین مکس آلگری هدایت این تیم را در فصل آینده بر عهده خواهد داشت به مدیران یوونتوس اعلام کرد که علاقه‌ای به ادامه همکاری با این بازیکن ندارد و او جایی در برنامه‌های این مربی در فصل آینده نخواهد داشت.

2053637

در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی ستاره ایتالیایی از یوونتوس در روزهای پیش‌رو به گوش می‌رسید و حالا موتا نام او را از فهرست یووه برای بازی دوستان برابر برست خط زده است و این موضوع خیلی سریع مورد توجه هواداران یووه قرار گرفت.

به نظر می‌رسد که سرمربی یوونتوس با این تصمیم قصد دارد به کیه‌زا اعلام کند که او قطعاً جایی در ترکیب تیمش در فصل آینده نخواهد داشت و باید هرچه زودتر به فکر ترک این باشگاه و انتخاب مقصد بعدی‌اش برای فصل آینده باشد.

دیدگاه‌ها