کد خبر : 2059432 | 13 مرداد 1403 ساعت 14:00 | 33.8K بازدید | 35 دیدگاه

ماریو مارتین، ناچوی جدید

کشف جدید آنچلوتی برای رئال

ماریو مارتین، طبق ادعای آاس، به ماندن در تیم اصلی رئال بسیار نزدیک است و کارلتو روی او برای فصل پیش رو حساب می‌کند.

کشف جدید آنچلوتی برای رئال

به گزارش "ورزش سه"، ماریو مارتین به تیم اصلی رئال اضافه خواهد شد. هنوز رسمی نیست، اما یک قطعیت وجود دارد: او بالاتر از همه جوانان رئال است و شانس اصلی حضور در فهرست تیم اول باشگاه. بله، حتی جلوتر از نیکو پاز که فصل گذشته برای تیم اول رئال چندین بازی انجام داد و گلزنی هم کرد.

او خصوصیاتی دارد که آنچلوتی واقعاً آنها را دوست دارد: جدی، سخت‌کوش و با انضباط. علاوه بر اینکه از کودکی یک طرفدار سرسخت رئال مادرید است و در رئال می‌گویند عشق او به رئال را می‌توان با ناچو مقایسه کرد. مارتین در صورت رسیدن به تیم اول، به سادگی آن را از دست نخواهد داد.

آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی مقابل میلان گفته بود: «البته بازیکنانی را از دست داده‌ایم، اما ما در حال حاضر تیم خوبی داریم، کورتوا، مودریچ، لوکاس واسکز، فران گارسیا، گولر، سبایوس، اندریک، براهیم و ماریو مارتین.»

2062409

یک شب خاکستری برابر میلان
بازی مارتین در تور برابر میلان خوب نبود. او در همان دقایق ابتدایی اشتباه کرد که نزدیک بود به گل میلان منجر شود. اشتباهی که خود او به‌سرعت به‌خاطر آن عذرخواهی کرد، اما اعتراضاتی را روی سکوها ایجاد کرد. مارتین البته خودش را جمع و جور کرد و دیگر مرتکب اشتباه نشد. فردا و در الکلاسیکو او فرصتی دیگر برای نشان دادن ارزش‌هایش خواهد داشت.

دیدگاه‌ها