کد خبر : 2059431 | 13 مرداد 1403 ساعت 13:55 | 27.5K بازدید | 25 دیدگاه

ما معروفت کردیم

بدترین خداحافظی ممکن: خشم خیرونا از آقای گل

اولین مصاحبه آرتم دووبیک بعد از جدایی از خیرونا و پیوستنش به رم حواشی زیادی را باعث شده است.

بدترین خداحافظی ممکن: خشم خیرونا از آقای گل

به گزارش "ورزش سه"، در اسپانیا می‌گویند آرتم دووبیک (27 ساله) می‌توانست راه بهتر و زیباتری را برای خداحافظی از خیرونا انتخاب کند. پس از یک فصل درخشان و کسب آقای گلی لالیگا، او محوبیت فراوانی در خیرونا پیدا کرد، ولی شیوه جدایی و اظهارنظرش بعد از پیوستن به رم هرگز مطلوب نبود.

پس از هفته‌ها فراز و نشیب و بلاتکلیفی، سریال جدایی «ال پیچیچی لالیگا» به اتمام رسید. در حالی که به نظر می‌رسید او قصد دارد به اتلتیکو برود، اما در نهایت مسیرش به رم ختم شد. انتقالی که دیروز رسمی شد و دووبیک نمی‌توانست از این چالش خوشحال‌تر باشد.

در اولین مصاحبه با رسانه رم، دووبیک ابتدا از باشگاه خیرونا به خوبی صحبت کرد و گفت: «فصل گذشته برای من فوق العاده بود، اما زمان آن فرا رسیده بود که یک قدم به جلو بردارم.»

در ادامه ولی او از خیرونا به عنوان باشگاهی کوچک یاد کرد که باید از آن جدا می‌شد: «درست است که رم در لیگ اروپا بازی خواهد کرد و خیرونا در لیگ قهرمانان اما در مورد دو باشگاه کاملا متفاوت حرف می‌زنیم. خیرونا یک تیم کوچک در اسپانیاست، ولی رم یک باشگاه بسیار مهم در ایتالیا با تاریخچه بسیار غنی. این دو را نمی‌توان با هم قیاس کرد. می‌دانم فشار زیادی در رم وجود خواهد داشت، اما فوتبال بدون فشار، فوتبال نیست.»

مطابق انتظار بازتاب این حرف‌ها در میان هواداران خیرونا مثبت نبود و موج حملات علیه دووبیک در شبکه‌های اجتماعی شروع شد. آنها معتقدند دووبیک که یک سال پیش از دنیپرو با هفت میلیون یورو جذب شد و کسی هم او را نمی‌شناخت، بهتر بود از جملات بهتری برای خداحافظی و یاد کردن از باشگاه سابقش استفاده می‌کرد.

دیدگاه‌ها