کد خبر : 2059427 | 13 مرداد 1403 ساعت 13:50 | 48.8K بازدید | 6 دیدگاه

دختر نصرت خان منتظر پیشنهاد سرخابی‌ها؛

یک گزینه جدی برای مربیگری در استقلال و پرسپولیس!

با کناره‌گیری مریم ایراندوست از هدایت شهرداری سیرجان، حالا احتمالا او هم با پیشنهاد مدیران سرخابی‌های پایتخت مواجه خواهد شد.

یک گزینه جدی برای مربیگری در استقلال و پرسپولیس!

به گزارش ''ورزش سه''، با خداحافظی مریم ایراندوست از تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان و تیم داری قطعی پرسپولیس و استقلال در فوتبال زنان، حالا گمانه‌زنی‌هایی در خصوص حضور احتمالی ایراندوست روی نیمکت یکی از دو تیم پرطرفدار به گوش می‌رسد.

پیش از این و بعد از قطعی شدن حضور پرسپولیس در لیگ زنان، از نام نیلوفر اردلان به عنوان جدی‌ترین گزینه برای حضور احتمالی روی نیمکت پرسپولیس پرده‌برداری شد؛ سرمربی که فصل گذشته روی نیمکت سپاهان حضور داشت و هنوز هم برای تمدید با طلایی پوشان به توافق نرسیده است. اما حالا بعد از اردلان، مریم ایراندوست هم به عنوان یکی از باتجربه‌ترین و پرافتخارترین زنان فوتبال ایران که به امپراطور شهرت دارد، یکی دیگر از گزینه‌های سرخابی‌های پایتخت است.

ایراندوست در لیگ پانزدهم فوتبال زنان موفق شد سپاهان را به نخستین نایب قهرمانی تاریخ خود برساند و فصل گذشته هم با شهرداری سیرجان به عنوان سومی لیگ برتر رسید. حال باید ببینیم مدیران پرسپولیس و استقلال با این دو گزینه مربیگری وارد مذاکره خواهند شد یا خیر.

دیدگاه‌ها