کد خبر : 2059426 | 13 مرداد 1403 ساعت 13:49 | 4.7K بازدید | 5 دیدگاه

وزیر ورزش اعلام کرد:

حقوق پیشکسوتان ورزش چهار برابر می‌شود

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد وزارت ورزش سعی دارد بعد از بازی‌های پارالمپیک حقوق پیشکسوتان ورزش را چهار برابر کند.

حقوق پیشکسوتان ورزش چهار برابر می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، کیومرث هاشمی امروز در صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی حاضر شد و از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد. او در گفتگویی با خبرنگاران اظهار داشت: این خانه برای اولین‌های قدیم و اولین‌های جدید است. اولین‌های قدیم همین پیشکسوتان ما هستند و اولین‌های جدید نیز همین قهرمانان فعلی ایران هستند. این خانه متعلق به پیشکسوتان و قهرمانان است. نزدیک به هفت هزار نفر از قهرمانان گذشته و پیشکسوتان و قهرمانان جدید تحت پوشش این صندوق هستند و این صندوق به خوبی حمایت می‌کند.

وی افزود: دو هدف عمده در این صندوق دنبال می‌شود. هدف اول افزایش درآمد پایدار است که می‌تواند به هدف دوم، یعنی توسعه کیفیت خدمات به پیشکسوتان و قهرمانان کمک کند. به شکل‌های مختلف این درآمد پایدار توسط صندوق در حال افزایش است. چند شرکت فعال درحال خدمات‌رسانی هستند تا بتوانند این درآمد پایدار را افزایش دهند. علاوه بر این وزارت ورزش نیز موظف خواهد بود سالانه مبالغی را به صندوق کمک کند تا صندوق روی پای خودش بایستد و بتواند خدمات را روز به روز بیشتر کنند. پیشکسوتان سرمایه‌های ملی کشور هستند و این یکی از رسالت‌های ماست.

وزیر ورزش همچنین تاکید کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صندوق و سیاست‌های وزارت ورزش، بعد از بازی‌های پارالمپیک، یعنی از ابتدا مهر ماه، حقوق قهرمانان و پیشکسوتان ورزش چهار برابر خواهد شد. به طوری که اگر مبلغ دریافتی کسی یک میلیون بوده حداقل به چهار میلیون افزایش پیدا می‌کند. رقم حداکثری نیز به ده تا دوازده میلیون می‌رسد. این یکی از اقدامات مهم صندوق است که انجام خواهد شد.

دیدگاه‌ها