کد خبر : 2059422 | 13 مرداد 1403 ساعت 13:23 | 24.5K بازدید | 43 دیدگاه

اطمینان اتلتیکو: ستاره جنجالی سیتی در مادرید

اتلتیتکو مادرید از موفقیتش در به خدمت گرفتن خولین آلوارز مطمئن است.

اطمینان اتلتیکو: ستاره جنجالی سیتی در مادرید

به گزارش "ورزش سه"، خولین آلوارز در چند فصل اخیر موفقیت‌های بسیاری به دست آورده و قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و همچنین لیگ قهرمانان اروپا با منچستر سیتی و قهرمانی در جام جهانی و رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ با تیم ملی آرژانتین را در کارنامه‌اش به ثبت رسانده است.

اما این بازیکن به هیچ وجه از شرایطی که در سیتی دارد راضی نیست و دوست دارد که در ترکیب اصلی این تیم میدان برود و بتواند فرصت بیشتری برای حضور در زمین داشته باشد تا استعداد و توانایی‌هایش را در خط حمله به رخ حریفان بکشد و مطرح کردن این موضوع از سوی او چندان به مذاق پپ گواردیولا خوش نیامده است.

چند باشگاه اروپایی پیش از این شرایط این ستاره آرژانتینی را زیر نظر داشتند و با توجه به اتفاقاتی که در چند روز اخیر بین او و گواردیولا رخ داده است، جدایی‌اش از سیتی از هر زمان دیگری محتمل‌تر به نظر می‌رسد. ESPN هم خبر داده است که اتلتیکو مادرید حالا در یک قدمی به خدمت گرفتن او قرار دارد.

گفته می‌شود که آلوارز مشتاق پیوستن به اتلتیکو و بازی تحت هدایت دیه‌گو سیمئونه که هم‌وطنش به حساب می‌آید است و همین اتلتیکو را به تسریع این انتقال امیدوار کرده است. آنها آماده هستند تا ۶۰ میلیون یورو برای جذب این بازیکن پرداخت کنند و اطمینان دارند که به زودی با مدیران سیتی به توافق نهایی خواهند رسید و قراردادی را امضا می‌کنند.

دیدگاه‌ها