کد خبر : 2059420 | 13 مرداد 1403 ساعت 13:17 | 54.2K بازدید | 20 دیدگاه

بازگشت زودهنگام قهرمان کوپا به‌خاطر طارمی

پس از مصدومیت طارمی، لائوتارو مارتینز زودتر از زمان تعیین شده به تمرینات باز خواهد گشت.

بازگشت زودهنگام قهرمان کوپا به‌خاطر طارمی

به گزارش "ورزش سه"، پس از سه پیروزی در سه بازی دوستانه نخست، اینتر در پیزا متوقف شد. تیم سیمونه اینزاگی که به دلیل تمرینات سنگین، خسته به نظر می‌رسید و شادابی کمتری داشت، نسبت به بازی‌های قبلی خود کمتر درخشان بود. مهدی طارمی نیز به دلیل مصدومیت، این بازی را از دست داده بود.

کوریره دلو اسپورت در این خصوص نوشته است که اینتر بدون طارمی، عطش لازم برای گلزنی را نداشت و غیبت لائوتارو و تورام نیز در خط حمله به شدت حس می شد.

بدون طارمی، در اینتر نیاز فوری به بازبینی و حضور دوباره زوج تولا (تورام – لائوتارو) وجود دارد. این یکی از نتایجی است که لا گاتزتا دلو اسپورت پس از تساوی با پیزا به آن رسیده است؛ دیداری که "فاجعه همیشگی کوره‌آ" و مشکلات جسمانی آرناتوویچ آن را ثابت کرد.

آرناتوویچ در جریان دیدار دوستانه دیروز از ناحیه مچ پا احساس درد می‌کرد. در حالی که تورام در آپیانو به تمرینات ادامه می‌داد، روزنامه گاتزتا تایید می‌کند که لائوتارو بخشی از تعطیلات خود را کوتاه کرده و قبل از ۸ آگوست بازمی‌گردد که علت این موضوع، آسیب دیدگی طارمی بوده است.

لائوتارو که با آرژانتین به قهرمانی در کوپا دست یافت، با درخواست اینزاگی، تعطیلات تابستانی خود را کوتاه کرده و به آپیانو جنتیله بازخواهد گشت تا زودتر از زمان مقرر، در دسترس کادرفنی باشد. در واقع، آسیب دیدگی طارمی منجر به کوتاه شدن تعطیلات مارتینز شد و این بازیکن با ازخودگذشتگی، زودتر از زمان تعیین شده به تمرینات بازخواهد گشت.

دیدگاه‌ها