کد خبر : 2059419 | 13 مرداد 1403 ساعت 13:16 | 32.6K بازدید | 37 دیدگاه

به پانزده سال پیش برگشته‌ایم

حسین کاظمی: خارجی خوب بگیرید قهرمانید!

حسین کاظمی جذب بازیکنان خارجی را برگ برنده نقل و انتقالات می‌داند.

حسین کاظمی: خارجی خوب بگیرید قهرمانید!

به گزارش "ورزش سه"، پیشکسوت سابق استقلال عملکرد این تیم را در نقل و انتقالات مثبت ارزیابی کرد و اعتقاد دارد که جذب بازیکنان خارجی باکیفیت برگ برنده نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتر خواهد بود.

حسین کاظمی درباره شرایطش و فعالیت فوتبالی خود گفت: فصل گذشته به همراه علی منصوریان در خدمت تیم فولاد بودم و وقتی از آنجا جدا شدم تیم جدیدی پیدا نکردیم تا ببینیم در ادامه خدا چه می‌خواهد.

ویدئو: 348899

او درباره شرایط نقل و انتقالات فوتبال ایران گفت: فکر می‌کنم امسال بازیکنان داخلی که بودند بین چند تیم تقسیم شدند، اما برگ برنده تیم‌ها در جذب بازیکنان خارجی خواهد بود که برخلاف سال‌های گذشته استقلال فعالیت خوبی دارد، جواد نکونام در جذب بازیکن خارجی حساسیت نشان می‌دهد و روی این موضوع خوب کار می‌کند، سپاهان هم اکثرا خارجی‌های خوبی جذب می‌کند، 15:20 بازیکن خوب داخلی بودند که بین تیم‌ها تقسیم شدند اما بازیکنان خارجی تاثیرگذار خواهند بود.

کاظمی درباره انتقال بازی‌ها به ورزشگاه تختی گفت: ما داریم برمی‌گردیم به سال‌های گذشته و روند رو به عقبی داشتیم به 15 سال پیش که مشکل زمین پیدا کرده‌ایم، ادعای حرفه‌ای بودن در فوتبالمان داشتیم ولی ابتدایی‌ترین چیزها را نداریم.

برای بازگشت به ورزشگاه آزادی 170 میلیارد هزینه کنند: به هر حال وزارت ورزش هم یک حقی دارد، ورزشگاه امام رضا و شهید کاظمی را با ورزشگاه تختی عوض کردند و این حق وزارت ورزش است که این اتفاق رقم بخورد، زیرساخت‌ها درست نیست و باشگاه‌هایی به این بزرگی زمین تمرین و زمین اختصاصی ندارند.

حسین کاظمی در انتها درباره وضعیت تیم ملی و امیر قلعه‌نویی گفت: من نمی‌توانم درباره امیر قلعه‌نویی نظر بدهم، اما خودشان و همکارانشان در حال تلاش هستند و خیلی وقت می‌گذارند.

دیدگاه‌ها