کد خبر : 2059418 | 13 مرداد 1403 ساعت 13:15 | 14.6K بازدید | 48 دیدگاه

نگرانی تن‌هاخ: پول نداریم بازیکن بخریم!

اریک تن‌هاخ می‌گوید شاید منچستریونایتد توانایی مالی خرید بازیکنان جدید را در این تابستان نداشته باشد.

نگرانی تن‌هاخ: پول نداریم بازیکن بخریم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر انگلیس با معضل جدی مصدومیت بازیکنانش روبرو بود و به نظر می‌رسد که در فصل آینده هم شرایط چندان بهتر نخواهد بود چون آنها در اردوی پیش فصل با مصدومیت چند ستاره کلیدی مواجه شده‌اند.

لنی یورو به دلیل شکستگی استخوان کف پا تا سه ماه قادر به همراهی تیمش نخواهد بود، راسموس هویلوند هم شش هفته از میادین دور است و این در حالی است که مارکوس رشفورد و آنتونی هم در جریان پیروزی برابر رئال بتیس لنگان لنگان زمین بازی را ترک کردند تا نگرانی‌ها از این بابت افزایش پیدا کند.

همین موضوع باعث شده است که مدیران این باشگاه به صورت جدی به فکر جذب بازیکن جدید باشند اما تن‌هاخ در گفتگو با گاردین درباره شرایط این باشگاه برای خریدهای جدید اظهار داشت: «هر باشگاهی محدودیت مالی مشخصی دارد. قوانین فرپلی مالی برای هر باشگاهی یکسان است.

ما باید این وضعیت به وجود آمده را مدیریت کنیم و با قوانین پیش برویم و از آنها عبور نکنیم. باید بتوانیم با توجه به همین محدودیت و مشکلاتی که داریم بهترین فهرست ممکن را داشته باشیم و بهترین تیم ممکن را بسازیم تا بتوانیم عملکرد خوبی در فصل آینده داشته باشیم.»

دیدگاه‌ها