کد خبر : 2059415 | 13 مرداد 1403 ساعت 13:09 | 18.1K بازدید | 13 دیدگاه

ستاره تازه‌وارد، بازیکن بدون جانشین سپاهان (عکس)

حسین گودرزی در حال حاضر تنها مدافع چپ تخصصی سپاهان است.

ستاره تازه‌وارد، بازیکن بدون جانشین سپاهان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مدافع چپ تیم ملی امید و فصل گذشته شمس‌آذر قزوین بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام به باشگاه سپاهان پیوست تا جای خالی میلاد زکی‌پور مدافع سابق این تیم را پر کند و مسیر پیشرفت خود را ادامه دهد.

گودرزی با عملکرد خوبی که در مسابقات فصل گذشته داشت و نمایش خوبی که با پیراهن تیم ملی امید ارائه کرد، توانست به یکی از بازیکنان تاثیرگذار لیگ بیست و سوم تبدیل شود و مورد توجه چندین باشگاه بزرگ لیگ برتری قرار بگیرد و در نهایت سپاهان را برای ادامه فوتبال خود انتخاب کرد.

گودرزی تنها مدافع چپ تخصصی سپاهانی‌هاست و کار سختی برای رسیدن به ترکیب اصلی ندارد، اما استفاده از یک بازیکن جوان در تیمی با فضای متفاوت نسبت به شمس‌آذر ریسک بزرگی است که مورایس و سپاهان انجام داده‌اند، آنها دیگر امیدنورافکن را هم در اختیار ندارند و برای جانشینی گودرزی، آریا یوسفی راست پا را در اختیار دارند که بازی در سمت چپ نیمی از قابلیت‌های این بازیکن را خواهد گرفت.

2062390

گودرزی یکی از مهم‌ترین بازی‌های دوران فوتبال خود را سه‌شنبه مقابل شباب الاهلی امارات انجام خواهد داد و در این مسابقه چالش جدی را پشت‌سر خواهد گذاشت، آمادگی بدنی خوب گودرزی می‌تواند در یک شروع خوب او را همراهی کند.

باید دید سپاهان در ادامه در این پست بازیکن جذب خواهد کرد یا حساب ویژه‌ای روی بازیکنان آکادمی و یا حتی بازیکنان چند پسته باز کرده‌اند.

دیدگاه‌ها