کد خبر : 2059414 | 13 مرداد 1403 ساعت 13:01 | 40.9K بازدید | 25 دیدگاه

به نفع بارسا: مشتری ستاره پرتغالی انصراف داد

بنفیکا به دلیل مسائل مالی از به خدمت گرفتن ژوائو فلیک منصرف شده است.

به نفع بارسا: مشتری ستاره پرتغالی انصراف داد

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو فلیکس در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالات تابستانی فصل گذشته با قراردادی قرضی و یک ساله اتلتیکو مادرید را ترک کرد و به بارسلونا پیوست و موفق شد فصل نسبتا خوبی را هم در این تیم سپری کرد و امیدوار بود که به حضورش در بارسا ادامه دهد.

درگیری و اختلاف نظر او با دیه‌گو سیمئونه باعث شده است که این بازیکن دیگر تمایلی برای ادامه حضور در اتلتیکو نداشته باشد، اما مشکلات مالی باشگاه بارسا باعث شده است که شرایط برای حضور او در ترکیب این تیم در فصل آینده بسیار دشوار شود و باشگاه بنفیکا یکی از مشتریان جدی او به حساب می‌آمد.

مذاکرات اتلتیکو با مدیران باشگاه بنفیکا در چند روز اخیر ادامه داشت و این موضوع باعث نگرانی هواداران بارسا شده بود اما حالا مشخص شده است که این باشگاه از به خدمت گرفتن این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو منصرف شده است.

روی کاستا، رییس باشگاه بنفیکا، در این باره به خبرنگاران گفت: «پرداخت مبلغی که اتلتیکو مادرید برای فروش فلیکس مد نظر دارد برای بنفیکا غیرممکن است. ما دوست داریم که او را به پرتغال برگردانیم اما به هیچ وجه توانایی پرداخت چنین مبلغی را برای او نداریم و این انتقال منتفی است.»

دیدگاه‌ها